masood

باعرض سلام و احترام.میخواستم بگم بنده میخوام در دانشگاه...

باعرض سلام و احترام. میخواستم بگم بنده میخوام در دانشگاه امام حسین(ع)شرکت کنم اما نمیدونم چی کار باید کنم.ی جای هم خوندم که از کاردانش قبول نمیکنن.ترو خدا جواب بدین.با تشکر.
يکشنبه، 7 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

masood

باعرض سلام و احترام.میخواستم بگم بنده میخوام در دانشگاه...

masood ( تحصیلات : دبیرستان ، 17 ساله )

باعرض سلام و احترام.
میخواستم بگم بنده میخوام در دانشگاه امام حسین(ع)شرکت کنم اما نمیدونم چی کار باید کنم.ی جای هم خوندم که از کاردانش قبول نمیکنن.ترو خدا جواب بدین.با تشکر.


مشاور: کتابی

با سلام به شما کاربر گرامی دانشگاه جامع امام حسین از طریق کنکور سراسری دانشجو می‌پذیرد و در دیگر شهرستانها نیز دارای شعباتی است. شرایط عمومی برای پذیرش در دانشگاه امام حسین(ع)، که متشکل از دانشکده‌های افسری و تربیت پاسداری، فنی و مهندسی(صنایع، مکانیک و هوافضا، عمران، برق و کامپیوتر)، دانشکدهٔ علوم پایه(فیزیک، شیمی، علوم ریاضی) و دانشکده علوم انسانی است، تحت عناوین زیر منتشر شده است: 1-باید ‌‌به‌‌ مبانی ‌‌اسلام ‌‌ناب ‌محمدی (ص‌)، انقلاب ‌‌‌اسلامی‌ و‌ نظام جمهوری اسلامی ‌ایران اعتقاد داشته باشند. 2-اعتقاد و‌ التزام‌ عملی به‌ ولایت مطلقه ‌‌فقیه داشته باشند. 3-التزام عملی به احکام اسلام و قوانین ‌‌جمهوری ‌‌‌اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی داشته باشند. 4- سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای غیراسلامی، التقاطی، الحادی و غیرقانونی نداشته باشند. 5- اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت ازخدمات دولتی نداشته باشند. 6-دارای مدرک دیپلم و دوره پیش دانشگاهی باشند. (کسانی که مدارک کارودانش و فنی وحرفه ای دارند پذیرفته نمی شوند.) 7-دارای سلامت و توانایی جسمی، روانی متناسب با رسته ی خدمتی باشند. 8-دارای حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی و عدم سوء پیشینه باشند. 9-دارای تابعیت جمهوری اسلامی و نداشتن تابعیت مضاعف باشند. 10-التزام به خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک افسر مکتبی 11-معدل کل سال آخر تحصیل از 14 کمتر نبوده و یا متوسط معدل سه سال آخرتحصیلی از14 کمترنباشد. 12-پذیرش دانشجو در کلیه رشته ها از میان داوطلبان مرد و مجرد صورت می گیرد. 13- حداقل قد 165 و حداکثر190 سانتی متر باشد. 14-در مراحل گزینش سپاه موفق شوند 15-دانشجوایان در ابتدای شروع به تحصیل به عنوان پاسدار محصل شناخته شده و دوره آموزش عمومی پاسداری را به مدت یک نیمسال در یکی از مراکز آموزشی سپاه طی می نمایند. (محصلانی که به تحصیل می پردازند برابر قانون و مقررات استخدامی سپاه از کمک هزینه تحصیلی و پوشش خدماتی و رفاهی برخوردار خواهند شد.) 16-باید دروس مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از واحدهای خاص دانشگاه که تحت نظام تربیتی (نظامی،فرهنگی،ورزشی و...)را بگذرانند. 17- تعهد دادن مبنی بر رعایت کلیه مقررات و ضوابط آموزشی، انضباطی، تربیتی و مقررات نظامی دانشگاه در طول تحصیل و بعد از آن. (اگر دانشجو به تعهدات اخلاقی و انضباطی خود را چه در حین تحصیل و یا بعد از تحصیل از دست بدهد، برابر مقررات، از دانشگاه و سپاه منفصل می گردد.) 18-تحصیل دانشجویان در دانشگاه به صورت شبانه روزی بوده و دانشجویان در این مدت از امکانات فرهنگی ، خوابگاه مجردی و غذا بهره مند خواهند شد، لیکن دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین خوابگاه متاهلی ندارد. 19-دانشجویان مقطع کاردانی به درجه ستوان سومی و کارشناسی به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد. موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.