آرام

با سلام اميدوارم حالتان خوب باشد پيرو شماره پيگيري...

با سلام اميدوارم حالتان خوب باشد پيرو مشاوره قبلی كه زحمت كشيده و پاسخ را ارسال نموده ايد سوالم را مطرح مي كنم پايان نامه تصويب شده و مدرك تحصيلي را هم دريافت كرده ام مقاله هم ارائه ندادم و از نمره اش صرف نظر كردم راستش نگران اعتبارم نيستم چون مي دانم كسي از طريق پايان نامه دنبال اعتبار گرفتن نيست و كسي آن را مطالعه نمي كند به آن صورت در هر حال اين قضيه نگرانم نمي كند ما بابت دريافت آموزش پول پرداخت مي كنيم پس بابت تفويض نوشتن پايان نامه و پرداخت هزينه هم ناراحت نيستم منابعي كه شخص نويسنده پايان نامه استفاده كرده را سرچ كردم و پيداشون نكردم و به نظرم الكي و اشتباهي هستند كه الان در اون مورد كاري نمي شه كرد سوالم اين است نمي دانم اين كار باعث عذاب وجدان است يا نه و اينكه اگر عذاب وجدان دارد به من مربوط مي شود يا به استاد راهنما كه چك نكرده يا نويسنده كه پولش را گرفته اما كار الكي كرده است. با سپاس فراوان
شنبه، 20 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

آرام

با سلام اميدوارم حالتان خوب باشد پيرو شماره پيگيري...

آرام ( تحصیلات : لیسانس ، 34 ساله )

با سلام اميدوارم حالتان خوب باشد
پيرو مشاوره قبلی كه زحمت كشيده و پاسخ را ارسال نموده ايد سوالم را مطرح مي كنم
پايان نامه تصويب شده و مدرك تحصيلي را هم دريافت كرده ام مقاله هم ارائه ندادم و از نمره اش صرف نظر كردم راستش نگران اعتبارم نيستم چون مي دانم كسي از طريق پايان نامه دنبال اعتبار گرفتن نيست و كسي آن را مطالعه نمي كند به آن صورت در هر حال اين قضيه نگرانم نمي كند ما بابت دريافت آموزش پول پرداخت مي كنيم پس بابت تفويض نوشتن پايان نامه و پرداخت هزينه هم ناراحت نيستم منابعي كه شخص نويسنده پايان نامه استفاده كرده را سرچ كردم و پيداشون نكردم و به نظرم الكي و اشتباهي هستند كه الان در اون مورد كاري نمي شه كرد سوالم اين است نمي دانم اين كار باعث عذاب وجدان است يا نه و اينكه اگر عذاب وجدان دارد به من مربوط مي شود يا به استاد راهنما كه چك نكرده يا نويسنده كه پولش را گرفته اما كار الكي كرده است.
با سپاس فراوان


مشاور: خانم صفری

باسلام خواهر عزیزم هر کسی خودش مسئول انجام کارهایش است از دانشجو تا استاد شما شاید مشکلی داشته اید و فرد دیگری پایان نامه را برایتان نوشته است و شما هم به این فرد اعتماد کردید و پولش را پرداخت کردید پس مجانی نبوده. از طرفی این فرد تقلب کرده و عذاب وجدانش مربوطه به خودش است . و استاد گرامی خودشان می باید بررسی می کردند که این هم مربوطه به استاد است . دوست عزیز هر فردی براساس ارزشهای خودش عمل میکند. شما شرایط خاصه خودتان را داشته اید . البته این پایان نامه ها در ایران بایگانی می شود و خیلی کاربردی ندارد. بهتر است شما آن کاری را که واقعا خودتان علاقه دارید و مفید است را با جان و دل انجام دهید .مطمنا پایان نامه جز کارهای مهمی برای شما نبوده است نگران عذاب وجدان دیگران نباشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.