ناشناس

با سلامدقیقا روز 12 بهمن با نامزدم رابطه داشتم و...

با سلام دقیقا روز 12 بهمن با نامزدم رابطه داشتم و البته از رو اورژانسی استفاده کردم و بعد از نزدیکی 3 عدد قرص ال دی و بعد از 12 ساعت 3 عدد دیگر و 12 ساعت بعد 1 عدد و تا 5 شب شبی یک عدد قرص ال دی استفاده کردم و بعد از گذشت یک هفته پریود نشدم و یک بی بی چک گرفتم که یک خط پر رنگ و یک خط کمرنگ رو نشون داد و من هم چون هنوز زیر عقد هستیم نگران شدم و از اون لحظه روزی سه بار چای زعفران خوردم الان بعد از گذشت دو روز یک لکه قهوی دیدم ورزش هم کردم نمیدونم احتمال داره هنوز باردار باشم با همه این اوصاف آخه فعلا موقعیت عروسی نداریم و اگه باردار شده باشم احتمالا الان باید دو هفتگیم باشه لطفاً سریعا راهنمائیم کنید چون آبرومون در خطره.
جمعه، 24 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلامدقیقا روز 12 بهمن با نامزدم رابطه داشتم و...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 27 ساله )

با سلام
دقیقا روز 12 بهمن با نامزدم رابطه داشتم و البته از رو اورژانسی استفاده کردم و بعد از نزدیکی 3 عدد قرص ال دی و بعد از 12 ساعت 3 عدد دیگر و 12 ساعت بعد 1 عدد و تا 5 شب شبی یک عدد قرص ال دی استفاده کردم و بعد از گذشت یک هفته پریود نشدم و یک بی بی چک گرفتم که یک خط پر رنگ و یک خط کمرنگ رو نشون داد و من هم چون هنوز زیر عقد هستیم نگران شدم و از اون لحظه روزی سه بار چای زعفران خوردم الان بعد از گذشت دو روز یک لکه قهوی دیدم ورزش هم کردم نمیدونم احتمال داره هنوز باردار باشم با همه این اوصاف آخه فعلا موقعیت عروسی نداریم و اگه باردار شده باشم احتمالا الان باید دو هفتگیم باشه لطفاً سریعا راهنمائیم کنید چون آبرومون در خطره.


مشاور: دکتر علیرضا فیروزفر

با سلام مصرف داروهای ضدّ بارداری صحیح بوده ، ولی‌ احتمال شکست حدود ۲-۸% هست . چنانچه ۳ هفته از زمان مقرر جهت شروع خونریزی پریود گذشته و همچنان پریود اتفاق نیفتاده احتمال بارداری میرود . مصرف چای زعفران و ورزش تاثیر چندانی در سقط ندارد . بهترین حالت نگاه داشتن فرزند است چرا که نعمتی از طرف خداست ، و چنانچه به مرکز ناباروری مراجعه کنید و جمعیت انبوهی که در حسرت یک فرزند حاضر به هرگونه درمان و مخارج زیادی هستند را مشاهده فرمایید ، نظرتان عوض شود . بهر حال شرایط شماست و شما باید تصمیم بگیرید ، لذا پیشنهاد می‌کنیم در صورت عدم شروع خونریزی بعد از ۳ هفته از زمانِ همیشگی‌ ، تست خون حاملگی‌ و سونوگرافی انجام دهید و در صورت اصرار بر سقط زیر نظر متخصصا زنان اینکار را انجام دهید . مراقب سودجویانی که با روش‌های غلط و خطرناک اقدام به سقط میکنند باشید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.