رسول

باسلاممن درحال حاضر20سال دارم.هفته ی پیش باخانواده...

باسلام من درحال حاضر20سال دارم.هفته ی پیش باخانواده به یک مسافرت رفتیم.من از روز دوم در مسافرت یک اضطراب واسترس ودل آشوبی بهم واردشد.وباعث شد که معده ام به کلی بهم بریزد.چندروز پیش هم که ازمسافرت اومدیم اضطراب نمراتم رو داشتم چون بین دوترم تعطیل بودم.حالاخداروشکرنمراتم خوب شده.ولی سرکلاس که میرم استرس و دل آشوبی میگیرم.صبحهاهم ازاسترس خوابم نمیبره وبدنم کمی میلرزد.استرسم هم فک کنم به خاطرآینده وازدواج است.تازگی احساس میکنم که نمیتونم مسئولیت برعهده بگیرم.لطفا راهنمایی کنید. باتشکر
دوشنبه، 27 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

رسول

باسلاممن درحال حاضر20سال دارم.هفته ی پیش باخانواده...

رسول ( تحصیلات : دیپلم ، 20 ساله )

باسلام
من درحال حاضر20سال دارم.هفته ی پیش باخانواده به یک مسافرت رفتیم.من از روز دوم در مسافرت یک اضطراب واسترس ودل آشوبی بهم واردشد.وباعث شد که معده ام به کلی بهم بریزد.چندروز پیش هم که ازمسافرت اومدیم اضطراب نمراتم رو داشتم چون بین دوترم تعطیل بودم.حالاخداروشکرنمراتم خوب شده.ولی سرکلاس که میرم استرس و دل آشوبی میگیرم.صبحهاهم ازاسترس خوابم نمیبره وبدنم کمی میلرزد.استرسم هم فک کنم به خاطرآینده وازدواج است.تازگی احساس میکنم که نمیتونم مسئولیت برعهده بگیرم.لطفا راهنمایی کنید.
باتشکر


مشاور: خانم صفری

با سلام دوست عزیز پیرو جواب قبلی که به سوالتان داده شد باید بگویم که شما هنوز از اضطراب فرار می کنید و چون نگران هستید که حالتان بد می شود و میخواهید از آن فرار کنید همچنان ترس از اضطراب را دارید و این اضطراب همیشه باشماست . باید قبول کنید که تمام مراحل زندگی ماهمراه با اضطراب است و تا حدی باید آن را قبول کنیم. ونکته مهم این است که شما باید از زمان حال و در لحظه لذت ببرید زیرا نگرانی آینده فرد را دچار اضطراب میکند. شما فعلا فقط به این فکر کنید که الان این لحظه ، امروز چه احساسی دارید و یاید از لحظاتتان لذت ببرید.مطمئن باشید با گذشت زمان همه چیز به خوبی پیش می رود و باید قسمتی از کار را به خدا واگذار کرد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.