ناشناس

سلام. لطفا به چند سوال بنده، مخصوصا سوال آخر یعنی احساس...

سلام. لطفا به چند سوال بنده، مخصوصا سوال آخر یعنی احساس حرکت جانور، کوتاه پاسخ دهید که اذیت هم نشید. پیشاپیش ممنون. بنده مردی 32 ساله ام که بعد از حمام سرم بشدت میخارد طوری که با امونم رو می برد. در این مواقع، کف سرم چرب هست همراه با شوره. مورد مهم اینه که چندین ساعت قبل از خارش شدید سرم، احساس می کنم چیزی درون موهایم حرکت می کند. احساسی مثل حرکت یک موجود یا جانور بسیار ریز میکروسکوپی. 1- علت و درمان چیه؟ 2- آیا قارچه؟ 3- آیا موهام چربه؟ 4- این احساس حرکت جانور در سرم دیگه چیه؟ اگر بله، لطفا یک شامپوی ضد قارچ خوب معرفی کنید و بفرمایید چطور و برای چه مدت باید استفاده کنم؟
شنبه، 2 اسفند 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام. لطفا به چند سوال بنده، مخصوصا سوال آخر یعنی احساس...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 31 ساله )

سلام. لطفا به چند سوال بنده، مخصوصا سوال آخر یعنی احساس حرکت جانور، کوتاه پاسخ دهید که اذیت هم نشید. پیشاپیش ممنون.
بنده مردی 32 ساله ام که بعد از حمام سرم بشدت میخارد طوری که با امونم رو می برد. در این مواقع، کف سرم چرب هست همراه با شوره. مورد مهم اینه که چندین ساعت قبل از خارش شدید سرم، احساس می کنم چیزی درون موهایم حرکت می کند. احساسی مثل حرکت یک موجود یا جانور بسیار ریز میکروسکوپی. 1- علت و درمان چیه؟ 2- آیا قارچه؟ 3- آیا موهام چربه؟ 4- این احساس حرکت جانور در سرم دیگه چیه؟ اگر بله، لطفا یک شامپوی ضد قارچ خوب معرفی کنید و بفرمایید چطور و برای چه مدت باید استفاده کنم؟


مشاور: دکتر محسن اکبر زاده

احساسي که ذکر مي کنيد ناشي از همان چربي و شوره هاي سرتان است. از يک شامپوي ضد شوره ي خوب استفاده کنيد ( انواع درماني با تجويز پزشک بايد استفاده شود ) در صورت عدم پاسخ بايد علاوه بر شامپو داروهاي ديگر هم توسط يک پزشک عمومي متبحر يا متخصص پوست تجويز شود. شوره اي که مقاوم به درمان باشد درمان قارچي هم مي خواهد. اينکه از ابتدا قارچ هم بوده يا نه هنگام معاينه توسط پزشک فقط با مشاهده امکان پذير است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.