نازنین

سلاممن حدود 6 ماهی است که روی کمرم یک برامدگی زیر...

سلام من حدود 6 ماهی است که روی کمرم یک برامدگی زیر پوستم شبیه جوش به وجود امده که خوب نشده و گاهی مثل جوش کمی پوست روی آن کنده می شود به دکتر متخحصص پوست مراجعه کردم گفتن کیست هست و اگر مایل باشم میتونند آن را خالی کنند...پرسیدم آیا خطرناک است که گفتن: نه... چون من به خاطر هزینه فعلا نمیتوانم ان را درمان کنم...سوالم این اگر آن را خالی نکنم و بماند آیا مشکلی به وجود می آید؟
شنبه، 23 اسفند 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

نازنین

سلاممن حدود 6 ماهی است که روی کمرم یک برامدگی زیر...

نازنین ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 25 ساله )

سلام
من حدود 6 ماهی است که روی کمرم یک برامدگی زیر پوستم شبیه جوش به وجود امده که خوب نشده و گاهی مثل جوش کمی پوست روی آن کنده می شود به دکتر متخحصص پوست مراجعه کردم گفتن کیست هست و اگر مایل باشم میتونند آن را خالی کنند...پرسیدم آیا خطرناک است که گفتن: نه... چون من به خاطر هزینه فعلا نمیتوانم ان را درمان کنم...سوالم این اگر آن را خالی نکنم و بماند آیا مشکلی به وجود می آید؟


مشاور: دکتر محسن اکبر زاده

در مورد ضايعات پوستي فقط با مشاهده مي توان نظر داد. در هر حال اگر متخصص پوست ضايعه را کيست ساده ي زير جلدي تشخيص داده تا زماني که درد نداشته باشد و رشد سريع نکند مي توان با آن کاري نداشت. براي اطمينان از تشخيص صحيح به يک متخصص پوست دوم هم مراجعه کنيد. ( مگر اينکه درمورد صلاحيت و تشخيص اولي اطمينان کافي داشته باشيد )



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.