احسان

سلام.من یک دستگاه وایو مدل SVF152190X دارم که به صورت...

سلام.من یک دستگاه وایو مدل SVF152190X دارم که به صورت پیش فرض ویندوز 8 روی اون نصب بود و برای نصب مجدد همون ورژن از ویندوز فقط لازم بود دستگاه رو خاموش کنم و دکمه Assist رو بزنم.چند وقت پیش یک درایو به My Computer من اضافه شد به اسم Windows RE Tools که چون سیستممم ویروسی بود به محض ورود به اون درایو محتویاتش به صورت exe در اومد و من که نمیدونستم این درایو چی هست فرمتش کردم. حالا دیگه وقتی میخوام ویندوز رو مجدد نصب کنم ارور 0xc000000fمیاد (صفحه آبی رنگ).آیا راهی هست که دوباره مثل حالت قبل ویندوزم رو داشته باشم. سوال دومم هم اینه که چطور میتونم کلا ویندوز اورجینال و درایوهای مخفی مربوط به اون رو حذف کنم و یه ویندوز جدید رو نصب کنم تا اون ویندوز به عنوان پیش فرض در نظر گرفته بشه یعنی وقتی Assist رو زدم اون ویندوز جدید اتوماتیک نصب بشه.من هر چی تنظیمات بوت رو تغییر دادم نتونستم سی دی ویندوز رو توی محیطی غیر از محیط ویندوز اجرا کنم. با تشکر
يکشنبه، 23 فروردين 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

احسان

سلام.من یک دستگاه وایو مدل SVF152190X دارم که به صورت...

احسان ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام.من یک دستگاه وایو مدل SVF152190X دارم که به صورت پیش فرض ویندوز 8 روی اون نصب بود و برای نصب مجدد همون ورژن از ویندوز فقط لازم بود دستگاه رو خاموش کنم و دکمه Assist رو بزنم.چند وقت پیش یک درایو به My Computer من اضافه شد به اسم Windows RE Tools که چون سیستممم ویروسی بود به محض ورود به اون درایو محتویاتش به صورت exe در اومد و من که نمیدونستم این درایو چی هست فرمتش کردم.
حالا دیگه وقتی میخوام ویندوز رو مجدد نصب کنم ارور 0xc000000fمیاد (صفحه آبی رنگ).آیا راهی هست که دوباره مثل حالت قبل ویندوزم رو داشته باشم.
سوال دومم هم اینه که چطور میتونم کلا ویندوز اورجینال و درایوهای مخفی مربوط به اون رو حذف کنم و یه ویندوز جدید رو نصب کنم تا اون ویندوز به عنوان پیش فرض در نظر گرفته بشه یعنی وقتی Assist رو زدم اون ویندوز جدید اتوماتیک نصب بشه.من هر چی تنظیمات بوت رو تغییر دادم نتونستم سی دی ویندوز رو توی محیطی غیر از محیط ویندوز اجرا کنم.
با تشکر


مشاور: جبل عاملی

Windows RE Tools این برای ریکاوری کردن ویندوز شما بوده و ابزارهای آن را در اختیار داشته است که چون شما فرمت کرده اید، دیگر امکان ریکاوری مجدد آن ویندوز را ندارید. باید دوباره ویندوز جدید نصب نمایید.گزینه assist مربوط به ویندوز اورجینال شما است و نمی تواند ارتباطی به ویندوز جدید شما داشته باشد.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.