ناشناس

سلاممن دختری هستم که در 25 سالگی ازدواج کردم و الان...

سلام من دختری هستم که در 25 سالگی ازدواج کردم و الان دو سال و نیم هست که در دوران عقد هستم. ابتدای دوران عقد ما خانواده همسرم رفتار خوبی با من داشتند اما الان حدود یک سالی هست با من خیلی سرد رفتار می کنند. از این رفتار اونها خسته ام. همسرم از نظر تحصیلات خیلی از من پایینتره و موقعیت مالی مناسبی هم نداره. اما خب خداییش انصافا آدم با اخلاق و ایمان و مهربونیه... من دوستش دارم. ولی من آدم خیلی خوش اخلاقی شاید نباشم. هر چند که خیلی سعی میکنم خووب باشم اما خب اشکالات فراوانی به من می گیرند. نمیدونم حالا باید چه کار کنم. خانواده همسرم هیچ اقدامی برای کمک به سرو سامان دادن ما نمی کنند. کلافه ام احساس میکنم که من رو نمیخوان و همینطور همسرم هم زیاد دیگه علاقه ای به من نداره و از ته دلش که بپرسی دلش میخواد از شر من راحت بشه.... چه جوری بفهمم رفتار همسرم تا چه حد صادقانه است؟ و رنگ و ریا درونش نیست یا از سر ترس و اجبار نیست؟ یه راه عملی خواهش میکنم پیش پام بزارید. مشکلات اقتصادی مون هم که کم نیستند. دلم گرفته چه کار کنم؟ خودم الان سر کار هم میرم ولی هنوز دردی دوا نشده چه کنم؟ممنونم. دوستون دارم
پنجشنبه، 4 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلاممن دختری هستم که در 25 سالگی ازدواج کردم و الان...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

سلام
من دختری هستم که در 25 سالگی ازدواج کردم و الان دو سال و نیم هست که در دوران عقد هستم.
ابتدای دوران عقد ما خانواده همسرم رفتار خوبی با من داشتند اما الان حدود یک سالی هست با من خیلی سرد رفتار می کنند.
از این رفتار اونها خسته ام. همسرم از نظر تحصیلات خیلی از من پایینتره و موقعیت مالی مناسبی هم نداره. اما خب خداییش انصافا آدم با اخلاق و ایمان و مهربونیه... من دوستش دارم.
ولی من آدم خیلی خوش اخلاقی شاید نباشم. هر چند که خیلی سعی میکنم خووب باشم اما خب اشکالات فراوانی به من می گیرند.
نمیدونم حالا باید چه کار کنم. خانواده همسرم هیچ اقدامی برای کمک به سرو سامان دادن ما نمی کنند. کلافه ام احساس میکنم که من رو نمیخوان و همینطور همسرم هم زیاد دیگه علاقه ای به من نداره و از ته دلش که بپرسی دلش میخواد از شر من راحت بشه.... چه جوری بفهمم رفتار همسرم تا چه حد صادقانه است؟ و رنگ و ریا درونش نیست یا از سر ترس و اجبار نیست؟ یه راه عملی خواهش میکنم پیش پام بزارید.
مشکلات اقتصادی مون هم که کم نیستند.
دلم گرفته چه کار کنم؟
خودم الان سر کار هم میرم ولی هنوز دردی دوا نشده چه کنم؟ممنونم. دوستون دارم


مشاور: خانم صفری

سلام خواهر عزیزم به جای اینکه فکر کنید آیا ایشان هنوز مایل به ادامه رابطه تان هستند یا خیر به این فکر باشید که با وجود مشکلات فراوان چه چیزی باعث این موضوع شده و حتی اگر بخش کوچکی از آن مروبوط به خود شما می شودف مثلا اگر احساس می کنید در مهارت های ارتباطی ضعف دارید اگر نمی توانید در رابطه تان جاذبه ایجاد کنید- قادر نیستید خواسته هایتان را به شیوه ی صحیح مطرح کنید یا نیازهای همسرتان را براورده کنید هر چه زودتر به صورت حضوری به یک روانشناس مراجعه کنید و این مهارت های کاملا اکتسابی را در خود تقویت کنید.و به تدریج همسرتان هم در برخی از این جلسات شرکت کنند. سعی کنید ببینید چه کار می توانید انجام دهید که رابطه با همسرتان را از این یکنواختی خارج کنید مثلا اوایل رابطه تان چه کارهایی انجام می دادید در حال حاضر نیز انها را انجام دهید و اگر برایتان امکان دارد سعی کنید با همان حداقل امکانات ترتیب ورود به زندگی مشترکتان را بدهید چون صلاح نیست بیشتر از این دوران عقدتان طول بکشد.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما