ناشناس

با سلام. لطفا دلسوزانه بخونید.دختری هستم 26 ساله،...

با سلام. لطفا دلسوزانه بخونید. دختری هستم 26 ساله، دارای پوست سبزه ی تیره هستم. عرض شود که در ناحیه ای شکم و مخصوصا چانه پرمویی شدیدی دارم. چانه من مثل چانه مردان می باشد. تاکنون ده جلسه لیزر الکترولیز انجام داده ام و چون هیچی تاثیری نداشت، مجددا به روش سنتی سوزاندن مو، روی آوردم و این دو روش، هیچ تاثیری که نداشتند هیچ، حتی موهایم ضخیم تر هم شد. بعد از نتیجه نگرفتن از لیزر و سوزاندن مو، بدلیل پر مویی چانه و خجالت در جمع، بالاجبار مجبور شدم که از بند و گاهی هم ژیلت استفاده کنم که موهایم ضخیم تر شد متاسفانه. آزمایش که دادم، از نظر هورمونی هم مشکلی نداشتم. اولا: این پرمویی راه حلی دارد؟ ثانیا: با پوست بسیار تیره ام چه کنم؟ دکتر ملکی عزیز، بخدا بسیاری از خواستگارانم رو از دست داده ام. جان زهرا کمکم کنید.
يکشنبه، 11 مرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام. لطفا دلسوزانه بخونید.دختری هستم 26 ساله،...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 26 ساله )

با سلام. لطفا دلسوزانه بخونید.
دختری هستم 26 ساله، دارای پوست سبزه ی تیره هستم.
عرض شود که در ناحیه ای شکم و مخصوصا چانه پرمویی شدیدی دارم.
چانه من مثل چانه مردان می باشد. تاکنون ده جلسه لیزر الکترولیز انجام داده ام و چون هیچی تاثیری نداشت، مجددا به روش سنتی سوزاندن مو، روی آوردم و این دو روش، هیچ تاثیری که نداشتند هیچ، حتی موهایم ضخیم تر هم شد.
بعد از نتیجه نگرفتن از لیزر و سوزاندن مو، بدلیل پر مویی چانه و خجالت در جمع، بالاجبار مجبور شدم که از بند و گاهی هم ژیلت استفاده کنم که موهایم ضخیم تر شد متاسفانه.
آزمایش که دادم، از نظر هورمونی هم مشکلی نداشتم.

اولا: این پرمویی راه حلی دارد؟
ثانیا: با پوست بسیار تیره ام چه کنم؟
دکتر ملکی عزیز، بخدا بسیاری از خواستگارانم رو از دست داده ام. جان زهرا کمکم کنید.


مشاور: خانم دکتر محمدی زاده

بايد آزمايشات هورمون مردانه شامل DHEAS - Testostron و هورمونهاي زنانه شامل FSH -LH و تست‌هاي تيروئيدي شامل T3 - T4 - T3RU انجام دهيد و يک سونوگرافي رحم و تخمدان هم بايد انجام دهيد تا در وهله‌ي اول مسئله‌ي کم کاري تخمدان يا همان تخمدان پلي کيستيک بررسي شود. اگر مشکلي بود و بعد از درمان کم کاري تخمدان با ليزر درماني موهاي زائد کم و نازک مي‌شوند. استفاده از بند يا ژيلت هم هيچ اشکالي ندارد و با خيال راحت استفاده کنيد و از زيبايي جواني خود لذت ببريد و ازدواج خوبي داشته باشيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.