ناشناس

با سلام و خسته نباشیدمن دچار بیماری نزدیک بینی هستم.این...

با سلام و خسته نباشید من دچار بیماری نزدیک بینی هستم.این بیماری در خانواده ما ارثی است ولی چون من دو سال اخر مدرسه را برای کنکور میخواندم شماره هرکدام از چشم هایم 4 است و این باعث افسردگی و عدم اعتماد به نفس در من شده است.وضعیت مالی من به گونه ای نیست که عمل یا لیزیک کنم.با توجه به مقاله ای درباره چشم در سایت ایا میتوان با کمک طب سنتی و ائمه شماره چشمانم کاهش یابد؟ با تشکر
شنبه، 7 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام و خسته نباشیدمن دچار بیماری نزدیک بینی هستم.این...

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 18 ساله )

با سلام و خسته نباشید
من دچار بیماری نزدیک بینی هستم.این بیماری در خانواده ما ارثی است ولی چون من دو سال اخر مدرسه را برای کنکور میخواندم شماره هرکدام از چشم هایم 4 است و این باعث افسردگی و عدم اعتماد به نفس در من شده است.وضعیت مالی من به گونه ای نیست که عمل یا لیزیک کنم.با توجه به مقاله ای درباره چشم در سایت ایا میتوان با کمک طب سنتی و ائمه شماره چشمانم کاهش یابد؟
با تشکر


مشاور: دکتر علیرضا فیروزفر

با سلام بر اساس مطالعات انجام شده، ميتوان با تغذيه مناسب و ورزش مناسب باعث پيشگيري و بهبود مختصر شد،ليكن انتظار بهبودي كامل نداشته باشيد. ضمن اينكه فاكتور هاي ژنتيكي و ارثي غيرقابل تغيير هستند. بهرحال شماره ٤،شماره بالايي نيست كه اعتماد بنفس شمارا كاهش دهد. ضمن اينكه جراحي جهت اصلاح اختلال انكساري با عوارض و عود همراه است. پيشنهاد ميشود حساسيت به اين مساله را كاهش دهيد و از زدن عينك ( مانند بسياري افراد ) لذت ببريد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.