فاطمه

باسلام وخسته نباشیدمن دختری22ساله هستم که 1سالی میشود...

باسلام وخسته نباشید من دختری22ساله هستم که 1سالی میشود ازدواج کرده امدولی هنوز در دوره نامزدی به سر میبرم ولی از وقتی ازدواج کرده ام با مادرم بسیار مشکل دارم.مادرم انتظار دارد من تمام خرج ومخارج زندگی ام را از نامزدم بگیرم از نخ سورزن تا هرچی, وبسیار در این مورد پافشاری میکنند.در حالی من هنوز عروسی نکرده ام و زیر ی سقف نرفته ایم.ایشان هیچ حمایت مالی نمیکنند .البته من انتظار ندارم خیلی برای من از لحاظ مالی هزینه کنند. ولی انتظار دارم مثلا وقتی خمیردندان من تمام شد یک عدد برایم بخرند. پدرومادرم حتی درخرید جهیزیه نیز انتظار دارند من کمک مالی کنم. اما من نمیتوانم از نامزدم زیاد پول درخواست کنم.چون او نیز فک میکند پدر ومادوم روی من سهل انگاری میکنند.واز این لحاظ کلا با مادرم دعوایم میشود لطفا راهنمایی کنید باتشکر
يکشنبه، 3 مرداد 1395
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

فاطمه

باسلام وخسته نباشیدمن دختری22ساله هستم که 1سالی میشود...

فاطمه ( تحصیلات : کم سواد ، 22 ساله )

باسلام وخسته نباشید
من دختری22ساله هستم که 1سالی میشود ازدواج کرده امدولی هنوز در دوره نامزدی به سر میبرم ولی از وقتی ازدواج کرده ام با مادرم بسیار مشکل دارم.مادرم انتظار دارد من تمام خرج ومخارج زندگی ام را از نامزدم بگیرم از نخ سورزن تا هرچی, وبسیار در این مورد پافشاری میکنند.در حالی من هنوز عروسی نکرده ام و زیر ی سقف نرفته ایم.ایشان هیچ حمایت مالی نمیکنند .البته من انتظار ندارم خیلی برای من از لحاظ مالی هزینه کنند.
ولی انتظار دارم مثلا وقتی خمیردندان من تمام شد یک عدد برایم بخرند. پدرومادرم حتی درخرید جهیزیه نیز انتظار دارند من کمک مالی کنم.
اما من نمیتوانم از نامزدم زیاد پول درخواست کنم.چون او نیز فک میکند پدر ومادوم روی من سهل انگاری میکنند.واز این لحاظ کلا با مادرم دعوایم میشود لطفا راهنمایی کنید
باتشکر


مشاور: خانم صفری

باسلام. خواهر عزیزم مطمئنا شما تا به حال راهکارهای زیادی را برای حل این مشکل امتحان کرده اید - دعوا کرده اید- دلیل منطقی آورده اید- خودتان را با دیگران مقایسه کرده اید- قهر کرده اید- گریه کرده اید و ... ولی هیچ کدام جواب نداده .... پس بهتر نیست که راهکار تازه ای را امتحان کنید؟ و آن این است که درست است که شما این رفتار مادرتان را نمی پسندید و دوست دارید این رفتار و گفته های ایشان تغییر کند - اما از امروز به بعد می خواهم به جای دیدن این رفتار- رنج پشت رفتارشان را ببینید و تلاش کنید ان را التیام ببخشید. بدون اینکه سعی کنید رفتاری که دوست ندارید را خذف کنید- مطمئنا با این شیوه بیشتر جواب می گیرید هر چند ممکن است متحمل رنج هایی شوید و کمی زمان بر باشد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.