مصطفی

بوجود آمدن علاقه بین زوجین

عرض سلام و خسته نباشید! ازدواج کرده ام ، البته نه بصورت رسمی بلکه بصورت صیغه ی محرمیت ، نوع ازدواج به صورت سنتی بوده یعنی من و همسرم از قبل هیچ شناختی از هم نداشته ایم بعد از اینکه صیغه ی عقد بین بنده و همسرم جاری شد تنها چند ساعت باهم بودیم و بعد آن ایشان به شهر محل سکونت خودشان یعنی تهران عزیمت کردند بعد این تاریخ ما هر روز به صورت تلفنی و نوشتاری با هم در ارتباط هستیم، اما مشکل بنده در این موضوع است که بعد از گذشت12 روز بنده نسبت به همسرم عشقی احساس نمیکنم ، البته علاقه وجود دارد یعنی گاهی اوقات برای دیدنش دل تنگ میشوم ، اما آن علاقه ی شدیدی که عشق تلقی میشود وجود ندارد! به نظر شما این حالت تا چه حد عادی است؟
سه‌شنبه، 17 مرداد 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

مصطفی

بوجود آمدن علاقه بین زوجین

مصطفی ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 25 ساله )

عرض سلام و خسته نباشید!
ازدواج کرده ام ، البته نه بصورت رسمی بلکه بصورت صیغه ی محرمیت ، نوع ازدواج به صورت سنتی بوده یعنی من و همسرم از قبل هیچ شناختی از هم نداشته ایم بعد از اینکه صیغه ی عقد بین بنده و همسرم جاری شد تنها چند ساعت باهم بودیم و بعد آن ایشان به شهر محل سکونت خودشان یعنی تهران عزیمت کردند بعد این تاریخ ما هر روز به صورت تلفنی و نوشتاری با هم در ارتباط هستیم، اما مشکل بنده در این موضوع است که بعد از گذشت12 روز بنده نسبت به همسرم عشقی احساس نمیکنم ، البته علاقه وجود دارد یعنی گاهی اوقات برای دیدنش دل تنگ میشوم ، اما آن علاقه ی شدیدی که عشق تلقی میشود وجود ندارد!
به نظر شما این حالت تا چه حد عادی است؟


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام خدمت شما برادر گرامی؛ اگر چه عشق و علاقه اولیه در زمان ازدواج توصیه می گردد ولی شدت عشق بخصوص در ازدواج های سنتی از اوایل رابطه وجود نداشته و به مرور زمان با کسب شناخت بیشتر و ابراز محبت به یکدیگر ایجاد می گردد. در اینجا با توجه به دلتنگی شما نسبت به همسرتان و مدت زمان کوتاهی که از ازدواج شما می گذرد، عشق اولیه در رابطه شما احساس گردیده ولذا شما برادر محترم با ایجاد امکان ارتباط بیشتر و ابراز علاقه و محبت نسبت به همسر خود باید نسبت به افزایش این علاقمندی در رابطه خود کمک نموده و عشق را به رابطه زناشویی خود دعوت نمایید. رفتار و گفتار شما (به عنوان یک مرد) بسیار تأثیرگذار بوده و گفتار شما (عبارات و جملات محبت آمیز) و رفتار شما (هدیه و در آغوش کشیدن و به طور کلی هر رفتاری که نشان دهنده توجه و علاقمندی شما می باشد) در افزایش علاقمندی شما نسبت به یکدیگر بسیار مؤثر خواهد بود. همچنین همسر شما با دریافت محبت های کلامی و غیر کلامی از همسرش، ترغیب به واکنش نسبت به این رفتارها گردیده و ایشان نیز با ابراز علاقه و محبت خود، شما را مورد محبت و عشق خود قرار خواهد داد. با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای شما و همسر محترمتان



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما