ناشناس

دوست ندارم خیانت کنم ولی گاهی اوقات برای تنوع یا نمیدونم هرچیزی چندکلمه با دیگران حرف زدن حال و هوای ادمو عوض میکنه بنظزتون من اشتباه میکنم؟؟؟

سلام من یه خانم متاهل 31 ساله هستم کارمن هستم و دوتا بچه دارم . من به دلیل اینکه تو محیط مارم آقایون زیاد هستن مصلما در حد متغارف با اونا سلام علیک دارم ولی یکی از همکارای آقا که متاهل هم هستند تو تلگرام باهم در ارتباطیم البته درحد حال احوال پرسی و تبریک اعیاد و... و گاها حرف های معمولی ولی تو همین حد هم اگر شوهرم بفهمه ناراحت میشه ولی بنظر من اینا سخت گیریهای شوهر منه وتو این زمونه این ارتباطات معمولیه نظر شما چیه من اشتباه میکنم؟ دوست ندارم خیانت کنم ولی گاهی اوقات برای تنوع یا نمیدونم هرچیزی چندکلمه با دیگران حرف زدن حال و هوای ادمو عوض میکنه بنظزتون من اشتباه میکنم؟؟؟
چهارشنبه، 9 اسفند 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

دوست ندارم خیانت کنم ولی گاهی اوقات برای تنوع یا نمیدونم هرچیزی چندکلمه با دیگران حرف زدن حال و هوای ادمو عوض میکنه بنظزتون من اشتباه میکنم؟؟؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 31 ساله )

سلام من یه خانم متاهل 31 ساله هستم کارمن هستم و دوتا بچه دارم . من به دلیل اینکه تو محیط مارم آقایون زیاد هستن مصلما در حد متغارف با اونا سلام علیک دارم ولی یکی از همکارای آقا که متاهل هم هستند تو تلگرام باهم در ارتباطیم البته درحد حال احوال پرسی و تبریک اعیاد و... و گاها حرف های معمولی ولی تو همین حد هم اگر شوهرم بفهمه ناراحت میشه ولی بنظر من اینا سخت گیریهای شوهر منه وتو این زمونه این ارتباطات معمولیه نظر شما چیه من اشتباه میکنم؟
دوست ندارم خیانت کنم ولی گاهی اوقات برای تنوع یا نمیدونم هرچیزی چندکلمه با دیگران حرف زدن حال و هوای ادمو عوض میکنه بنظزتون من اشتباه میکنم؟؟؟


مشاور: آقای علیدوست

سلام و عرض ادب و احترام.
اسلام با شناخت کامل نسبت به جنس  زن و مرد و نیاز ها و امیال او، روابط زن و مرد نا محرم را محدود به حد ضرورت دانسته است.
این محدودیت قطعا به نفع زندگی هر زن و شوهری است که میخواهند از زندگی لذت ببرند و آرامش داشته باشند.
نخستین نتیجه منفی شکست این حریم و ارتباط تلگرامی با مرد دیگر اگه منجر به رسوایی نشود، سردی روابط خانواده است. ممکن است این ارتباط خارج از چارچوب طرفین را به این نتیجه برساند که همسر آنها دارای جاذبه های فلان مرد نامحرم نیست. از این رو رابطه به همان نقطه ای می رسد که از آن با عنوان طلاق عاطفی یاد می شود.
در این شرایط شما دیگر از رابطه با همسر خود لذت نمیبرید.
البته شاید شما هیچ وقت متوجه علت این بلایی که وارد زندگی شده،  نشوید. اما با ریشه یابی بعدا متوجه خواهید شد که علت  همه ی این مشکلاتی که در زندگی شما ایجاد شده همین ارتباط با نامحرم بوده است. این وضعیت جامعه را به نابودی بنیانهای ارزشی سوق می دهد. کم‌کم حرمت ها و حریم ها را میشکند.
شاید ابتدا با شوخی های کوتاه و گذرا در محل کار شروع شده بعد به سلام و احوال پرسی های عادی و بعد تبریک اعیاد و... رسیده باشد اما چه تضمینی وجود دارد که در این مرحله بماند ؟
و یواش یواش باعث ایجاد دلبستگی و رابطه ی عمیق عاطفی  نشود؟
طبق تحقیقات انجام شده درصد بالایی از خیانت های زناشویی با همین پیام های ساده شروع شده  و کم‌کم به رابطه انجامیده است.
به فرض غلط که شما به خود اطمینان کامل دارید، و نسبت به زندگی خودتان حواستان کاملا جمع است؛ چه تضمینی وجود دارد اون آقا هم بتونن اینقدر حواسشان به زندگی باشد و پایبند به همه چیز بمانند؟
اگر مشکلی در زندگی ایشون هم ایجاد شود شما باید پاسخگو باشید.
تصور کنید همسر ایشون پیام های شما را ببیند و قصد رسوایی داشته باشد، و یا همین آقا بعد از ایجاد دلبستگی، سعی کنند شما را با تهدید  مجاب کنند تن به خواسته های او بدهید.
چه به روز شما و زندگی شما خواهد امد ؟
پس لطفا در اسرع وقت  اکانت مجازی خود را بدون گفتن چیزی پاک کنید و مجددا وارد تلگرام شوید تا پیام های شما به اسم شما در گوشی ایشون نباشد، بعد با جدیت کامل برای همکار خود چهارجوب تعیین کنید که حق ندارند پیام دهند و ادامه این رابطه به صلاح هیچ کدام نیست.
برای ترک کردن این عادت و پی بردن به غلط بودن این ارتباط، به این فکر کنید که همسرتان هم با یکی از همکاران خانم خود چنین ارتباطی برقرار کند.
چه احساسی پیدا میکنید؟ نگرانیتان بیشتر نشد ؟
در نتیجه قبول کنید که خطر های غیر قابل جبرانی برای شما خواهد داشت.
تلنگر مهم :
 وظیفه ی اصلی ایجاد و حفظ جو صمیمی و محبت در خانواده به عهده ی زن میباشد.
حال شما هم که کارمند هستید و کار بیرون از منزل هم به وظایف خانه ی شما اضافه شده است ، کار سخت تری دارید.
پس توان و انرژی خودتون رو برای پیشرفت و تعالی خانواده خرج کنید.

و من الله توفیق

بیشتر بخوانید:
چند داستان عبرت آموز پیرامون عاقبت شوم رابطه با نامحرم



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.