ناشناس

کسی که دچاره اختلالات جنسیه آیا بعد از ازدواج درمان میشه؟

با سلام آیا پسری که دچار اختلالات جنسی میباشد (فتیشیزم اشیاء) با ازدواج زودبه هنگام ممکن است این اختلال برطرف شود؟ از آنجائیکه فتیشیزم ناشی از تکرار افکار عمیق جنسی میباشد با فراهم شدن شریک جنسی آیا این مشکل بهبود پیدا نمیکند؟
چهارشنبه، 16 اسفند 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

کسی که دچاره اختلالات جنسیه آیا بعد از ازدواج درمان میشه؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 33 ساله )

با سلام
آیا پسری که دچار اختلالات جنسی میباشد (فتیشیزم اشیاء) با ازدواج زودبه هنگام ممکن است این اختلال برطرف شود؟ از آنجائیکه فتیشیزم ناشی از تکرار افکار عمیق جنسی میباشد با فراهم شدن شریک جنسی آیا این مشکل بهبود پیدا نمیکند؟


مشاور: مشاور راسخون

با سلام و تحیت
فتیش یا یادگار پرستی از جمله اختلالات جنسی (نابهنجاری جنسی) است.این مورد از اختلالات جنسی و عمل غیر طبیعی بوده و بایستی هر چه سریعتر مورد درمان قرار گیرد.زیرا پس از تثبیت این اختلال، نابهنجاری جنسی گرایش به مزمن شدن دارد، که موجب پریشانی یا اختلال عمده بالینی در کارکرد اجتماعی، شغلی یا سایر زمینه های مهم می شوند.لذا پیشنهاد می شود به یک درمانگر مراجعه نمایید تا طی جلسات روان درمانی ریشه های این اختلال کشف و برطرف شوند.بدون شک این راه مهمترین و اصولی ترین روش درمان فتیشیزم است که از نظر علمی نیز نتایج فوق العاده آن به اثبات رسیده اند.البته اگر مجرد هستید،باید ازدواج کنید تا از راه طبیعی با همسر خود ارضا شوید و به مسایل فوت فتیشی فکر نکنید زیرا این یک میل جنسی است و اگر همیشه توسط همسر ارضا شوید تمایلات جنسی شدید اذیت نمی کند و اگر به پا  فکر نکنید پس مدتی این میل کم شده و از بین می رود.از جمله فاکتورهای محیطی تاثیرگزار بر این اختلال، مشاهده و یادگیری است. بنابراین از جمله آسیبهای فیلمهای ماهواره ای و ... می تواند همین اختلال باشد.
پس ابتدا باید نگاه های خود را کاملا کنترل کنید چرا که با کنترل نگاه ها میتوانید به موفقیت های بزرگی در حل این معضل و دیگر مشکلات اخلاقی و روحی دست یابید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.