ناشناس

آیا بعداز سه ماه همچنان نباید حرکتی انجام بدم؟همچنان باید صبر کنم تا خودش آرام و بهتر شود؟

با سلام خیلی ممنونم که همیشه سریع و صبورانه و با دقت و لطف جواب های ما را میدهید با توجه به مسئله ی من فعلا همچنان صبر کنم و هیچ کاری نکنم؟ چون همسرم از هر احساسی از طرف من آخرین باری که با او ارتباط داشتم(یک ماه پیش) منزجر شد و از من خواست دیگر با اون اینجور حرف (قربان صدقه رفتن.گفتن دوستت دارم.مهربانی کردن و ...) حرف نزنم و گفت بگذار احتراما سر جاش بمانند،میدانم بهتر است که زمان بدهم تا حالش بهتر شود و بگذرد اما نمیدانم تا کی صبر کنم؟آیا این صبوری منفعلانه نیست؟اگر امکان دارد شماره تماسی جهت ارتباط با مشاوران را بدهید انقدر حال رابطه مان بد است که مشاوران حضوری که رفتیم همه میگفتند فعلا باید شوهرت آرامتر شود چون او فقط میگوید من بد بودم و او با بدیهای من صبوری کرده گرچه میدانم واقعا صبور و مهربان و خوب بوده ولی نمیدانم آیا بعداز سه ماه نباید حرکتی کنم همچنان؟همچنان باید صبر کنم تا خودش آرام و بهتر شود؟چگونه بفهمم آیا چه زمانی باید چه کاری کنم یا اصلا هیچ کاری نکنم؟
يکشنبه، 6 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

آیا بعداز سه ماه همچنان نباید حرکتی انجام بدم؟همچنان باید صبر کنم تا خودش آرام و بهتر شود؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 27 ساله )

با سلام خیلی ممنونم که همیشه سریع و صبورانه و با دقت و لطف جواب های ما را میدهید
با توجه به مسئله ی من فعلا همچنان صبر کنم و هیچ کاری نکنم؟
چون همسرم از هر احساسی از طرف من آخرین باری که با او ارتباط داشتم(یک ماه پیش) منزجر شد و از من خواست دیگر با اون اینجور حرف (قربان صدقه رفتن.گفتن دوستت دارم.مهربانی کردن و ...) حرف نزنم و گفت بگذار احتراما سر جاش بمانند،میدانم بهتر است که زمان بدهم تا حالش بهتر شود و بگذرد اما نمیدانم تا کی صبر کنم؟آیا این صبوری منفعلانه نیست؟اگر امکان دارد شماره تماسی جهت ارتباط با مشاوران را بدهید انقدر حال رابطه مان بد است که مشاوران حضوری که رفتیم همه میگفتند فعلا باید شوهرت آرامتر شود چون او فقط میگوید من بد بودم و او با بدیهای من صبوری کرده گرچه میدانم واقعا صبور و مهربان و خوب بوده ولی
نمیدانم آیا بعداز سه ماه نباید حرکتی کنم همچنان؟همچنان باید صبر کنم تا خودش آرام و بهتر شود؟چگونه بفهمم آیا چه زمانی باید چه کاری کنم یا اصلا هیچ کاری نکنم؟


مشاور: علی محمد صالحی

عرض سلام مجدد.
من قبلا هم بهت گفتم، هر چی بیشتر پیش همسرت ابراز عجز و ناتوانی کنی و نشون بدی که خیلی بهش نیازمندی و محتاجشی، ممکنه نتیجه عکس داشته باشه، ولی اگر بتونی اونو تشنه خودت کنی، تاثیر بیشتری خواهد داشت. یعنی جوری وانمود کنی که به او نیاز نداری، و میتونی بدون اون هم زندگی کنی، مثالا بهترین و جذابترین لباست رو بپوش، آرایش هم بکن، در حدی که فقط تو رو یه کمی ببینه، مثل اون شعر که میگه: اومد لب بوم قالیچه تکون داد / قالیچه گردی نداشت خودشو نشون داد؛ خلاصه اینکه هرچی براش دست نیافتنی تر باشی جذاب تری میشی، تا اینکه تو خودت رو محتاج و نیازمند اون نشون بدی، هر چند که طبیعی هست که تو به اون نیاز داشته باشی و بخوای هرچه زودتر مسائل شما حل بشه، ولی منظور من اینه که در ظاهر خلاف این رو نشون بده. نکته بعد که قبلا هم بهت گفتم اینه که، خودت یا بواسطه کسی، شوهرت رو متوجه این امر کن که خودش هم بی تقصیر نبوده، و اگر مشاوره حضوری رفتید جناب مشاور یا مشاوران، باید این کار رو انجام میدادن و باعث میشدن که شوهرت مسئولیت و سهم خودش رو در این قضیه بپذیره و همه تقصیرها رو به گردن تو نندازه. نمیدونم شاید هم انجام دادن. در هر حال اینکه شوهرت سهم و مسئولیت خودش رو بپذیره، هم برای خودش بهتره و راحتتر میتونه مسائل گذشته رو فراموش کنه، هم برای تو مفیدتره و زودتر رابطتون اصلاح میشه.
نکته بعد اینکه برای حل یک مشکل یا مسئله، گاهی ممکنه نیاز بشه که راههای مختلفی رو امتحان کنیم، که از اون راههای مختلف، یکیش باعث حل این مشکل یا مسئله بشه. بنابراین تو هم نباید ناامید بشی و حداقل برای مدتی این چند نکته ای که من گفتم رو انجام بده و اگر موفق نشدی راههای دیگه هم امتحان کن.
نکته دیگه، در مورد امکان تماس تلفنی سوال پرسیدی، باید بگم در حال حاضر امکان ارتباط تلفنی با مشاوران سایت راسخون نیست، ولی میتونی با شماره 096400 که متعلق به مرکز ملی پاسخگوییه، تماس بگیری و با بخش مشاوره صحبت کنی و از مشاوران اون مرکز راهنمایی بگیری. البته ممکنه خط شلوغ باشه و نیاز به صبر و بردباری داشته باشه.
موفق و سربلند باشی.

بیشتر بخوانید:
همسر خود را بپذیرید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.