ناشناس

مشاوره طب سنتی: درمان تهوع و استفراغ در دوران پریودی چیست؟

سلام خواهر من یک سال ونیم است که پریود شده، اما حدود هفت ماهی است که روزهای اول و دوم پریود دجار تعوع ، استفراغ و اسهال می شود. خونریزی و درد زیادی هم دارد. لطفاراهنمایی کنید. در مورد طبع و مزاج هم فکر می کنم گرم باشد. به شدت عاشق تمبر و لواشک و قره قوروت و کشک است و از شیرینیجات گریزان.هرچند که زود جوش نیست و دیر عصبانی می شود و معمولا بی خیال است.
شنبه، 23 تير 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مشاوره طب سنتی: درمان تهوع و استفراغ در دوران پریودی چیست؟

ناشناس ( تحصیلات : راهنمایی ، 14 ساله )

سلام
خواهر من یک سال ونیم است که پریود شده، اما حدود هفت ماهی است که روزهای اول و دوم پریود دجار تعوع ، استفراغ و اسهال می شود. خونریزی و درد زیادی هم دارد.
لطفاراهنمایی کنید.
در مورد طبع و مزاج هم فکر می کنم گرم باشد. به شدت عاشق تمبر و لواشک و قره قوروت و کشک است و از شیرینیجات گریزان.هرچند که زود جوش نیست و دیر عصبانی می شود و معمولا بی خیال است.


مشاور: خانم کیخا

سلام خدمت شما و از حسن انتخابتان سپاسگزارم.
دردهای پریودی علت‌های مختلفی دارد ، از علت‌های آن وجود کیست و عفونت رحم و مشکلات دیگر رحمی که از سردی میباشد. اما در مورد خواهرتان ، به دلیل اینکه سالها ی اول سن بلوغشان است ، انقباضات شدید دیواره رحم باعث به وجود آمدن این درد میشود و در روزهای اول چون انقباض دیواره رحم شدید است و با فشار وارد شده ، خونریزی صورت میگیرد و خون بیشتر دفع میشود. برای رفع انقباض بهتر است کمر و شکم و محل تخمدانها را با حوله گرم و یا کیسه آب گرم ، گرم نگه دارند و از دم نوش زعفران و نبات مصرف کنند. به هیچ عنوان روزهای نزدیک به پریودی ، سردیجات میل نکنند ، مخصوصا آب یخ که دلیل اصلی بروز این مشکل است. پیاده روی در روزهای قبل پیاده روی باعث شل شدن و انعطاف دیواره رحم میشود و با رفع انقباض دیواره رحم در روزهای اول ، خونریزی هم کمتر میشود .
التماس دعا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما