ناشناس

علت بی حس شدن دست، بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟

باسلام و خسته نباشید. ممنون ازپاسخ شما خانم دکتر در حال حاضر همسرم هیچگونه داروی مصرف نمی کند و از لحاظ جواب آزمایش غلظت خون و آزمایش چکاب کامل پزشکی هیچ مشکلی ندارد. ولی باید از کجا و از چه نشانه ای بفهیم که امکان دارد غلظت خون داشته باشد؟ یا مشکل دیگری دارد و باید به چه نوع تخصص پزشکی یا طب سنتی مراجعه کند؟ با تشکر از اینکه وقتتان را در اختیار ما گذاشتید. اجرکم عندالله
دوشنبه، 8 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

علت بی حس شدن دست، بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟

ناشناس ( تحصیلات : کم سواد ، 34 ساله )

باسلام و خسته نباشید.
ممنون ازپاسخ شما
خانم دکتر در حال حاضر همسرم هیچگونه داروی مصرف نمی کند و از لحاظ جواب آزمایش غلظت خون و آزمایش چکاب کامل پزشکی هیچ مشکلی ندارد. ولی باید از کجا و از چه نشانه ای بفهیم که امکان دارد غلظت خون داشته باشد؟ یا مشکل دیگری دارد و باید به چه نوع تخصص پزشکی یا طب سنتی مراجعه کند؟
با تشکر از اینکه وقتتان را در اختیار ما گذاشتید. اجرکم عندالله


مشاور: خانم کیخا

سلام خدمت شما و از حسن انتخابتان سپاسگزارم.
الحمدالله که جواب آزمایش همسرتان ، سلامت بوده و ایشان نیاز به هیچ دارویی ندارند. برای تشخیص غلظت خون باید عرض کنم که علامت‌هایی از طریق ناخن و پلک چشم که توسط متخصصین صورت میگیرد ، غلظت خون مشخص میشود.از نشانه های غلظت خون که در شخص به وجود می آید ، خواب سنگین ، بی حوصلگی، خمیازه ، بی حسی دست و پا ، سر گیجه در هنگام بلند شدن ، تیرگی بدن میباشد. چنانچه نگران وضعیت ایشان هستید و از سلامتی ایشان مطمعن نیستید. میتوانید از طریق ماساژ با روغن بادام شیرین ، از سلامتی ایشان مطمئن شوید. بهتر است یک روز درمیان استحمام کرده و کل بدن به مدت نیم ساعت ماساژ داده شود. مصرف رب انار بعد از غذا باعث تصفیه خون و رفع غلظت خون میشود. یکی از عواملی که باعث غلظت خون میشود ، مصرف غذاهای پرچرب و سرد و کم تحرکی در طول روز میباشد، بهتر است از تغذیه مناسب مصرف داشته باشید . به عنوان مثال ، از سرخ کردنیها و فست فود و مصرف سردیجات در کنار غذا پرهیز شود. سیب درختی بهتری مصفای خون و بهبود دهنده خون میباشد و مصرف سیب درختی در صبح ناشتا و قبل از خواب توصیه میشود و یا میتوان قبل از خواب یک قاشق روغن بادام شیرین میل شود. نشستن و ایستادن زیاد در حین کار ، یکی دیگر از عوامل غلظت خون است ، بهتر است هر یک ربع نشستن و ایستادن ، کمی بدن را به حالت تحریک در آورده تا خون به جریان در آید.
دم نوش کاسنی و عناب به مدت چهل روز در وعده صبحگاه و عصر کمک به شستشوی کبد میکند و باعث تصفیه اخلاط تولید شده در کبد میشود.
با آرزوی سلامتی ..... التماس دعا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.