ناشناس

آیا در طب سنتی راه حلی برای رفع موهای زائد وجود دارد؟

سلام و وقت بخیر. من 12 جلسه موهای زائد صورت و گردنم را سال گذشته لیزر کردم. حالا مجدداً بعضی از قسمت ها مو رشد کرده. آزمایش هورمونی هم دادم و همه چی نرمال بوده.آیا در طب سنتی راه حلی برای آن وجود دارد؟
سه‌شنبه، 29 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

آیا در طب سنتی راه حلی برای رفع موهای زائد وجود دارد؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 30 ساله )

سلام و وقت بخیر.
من 12 جلسه موهای زائد صورت و گردنم را سال گذشته لیزر کردم. حالا مجدداً بعضی از قسمت ها مو رشد کرده. آزمایش هورمونی هم دادم و همه چی نرمال بوده.آیا در طب سنتی راه حلی برای آن وجود دارد؟


مشاور: خانم کیخا

با سلام خدمت شما و از اینکه سایت راسخون را انتخاب کرده اید سپاسگزارم.

در خصوص موهای زائد، باید عرض کنم که علت آن تغییرات هورمونی و سردی کبد و بدن میباشد. عدم رعایت تغذیه ای ، و افزایش اخلاط سرد در بدن باعث به وجود آمدن موی زائد میشود. گاهی مشکل هورمونی دیده نمیشود اما وجود کیست تخمدان و عفونت رحم ایجاد موی زائد میشود که دلیل آن همان غلبه سردیست . از این رو ممکن هست که در بعضی افراد عمل لیزر باعث قطع موی زائد شود اما چنانچه سردی و کیست و عفونت‌های رحمی درمان نشود، برگشت مجدد موهای زائد امکان پذیر است. بنابراین رعایت تغذیه مناسب یکی از اصول درمانی هست و دیگر رفع یبوست که باعث دفع سموم بدن میشود. پس سعی کنید که مشکلات رحمی خود را درمان کنید که بهترین روش نشستن در آبزن بومادران و سرکه سیب است و همچنین ماساژ محل تخمدانها با روغن بادام شیرین و سیاه دانه ، کمک بزرگی به گرم کردن رحم و دفع سردی رحم و رفع مشکلات رحمی میکند. در کنار روغن مالی و راهکارهای درمانی ، پرهیز از هر نوع سردی مانند ماست و دوغ و کشک و نوشابه و خیار و گوجه و.... الزامیست.
مصرف شیر و عسل کمک میکند خونرسانی در بدن ایجاد شود و سردی کبد بر طرف شود زیرا بیماریهای رحمی از سردی کبد به وجود می آید . گاهی اضافه وزن و کبد چرب عامل مهم در این موارد هست که در این صورت هم تدابیر پرهیز از سردی و درمان رفع سردی الزامیست. در کنار تمام موارد ذکر شده بهتر است از مخلوط زرد چوبه و عصاره رازیانه بعد از پاکسازی موی زائد ، رفع ایراد کنید.
التماس دعا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.