ناشناس

چطور می شه وابستگی رو درمان کرد؟؟

سلام چطور میشه وابستگی رو درمان کرد؟؟ بخدا دیگه خسته شدم. تا با یکی حرف میزنم زود وابستش میشم تورو خدا یه راه حلی پیش پام بزارید. درضمن خیلییی وابسته ی داداشمم ، متاهل هم هست. با تشکر
دوشنبه، 5 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چطور می شه وابستگی رو درمان کرد؟؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 17 ساله )

سلام
چطور میشه وابستگی رو درمان کرد؟؟ بخدا دیگه خسته شدم. تا با یکی حرف میزنم زود وابستش میشم تورو خدا یه راه حلی پیش پام بزارید. درضمن خیلییی وابسته ی داداشمم ، متاهل هم هست.
با تشکر


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همره گرامی و سپاس از اعتماد شما به سایت راسخون
از وابستگی به برادرتان سخن گفتید و گویا از این وضع مستأصل شده اید. اینکه ادمی به اندک بهانه ای به دیگری وابسته گردد، امر چندان خوشایندی نیست زیرا که حس میکند که اختیاری برای خود ندارد و همانند بادبادکی است که به این سو و ان سو میرود. هر انسانی دوست دارد که خودش موضوع دلبستگی اش را انتخاب کند و از این انتخابش لذت ببرد. اما اینکه چرا شما به آسانی خود را در پی دیگران می بینید، میتواند دلایل متعددی داشته باشد.
بهتر بود که کمی در مورد والدین تان و روابط خود با ایشان صحبت میکردید و وضعیت خود را در خانواده شرح می دادید تا با تسلط به ابعاد قضیه، راهنمایی جامع تری صورت میگرفت. دوست عزیز این حال شما میتواند ناشی از تنهایی عاطفی شما بوده که به شما توصیه میگردد با ارتقاء روابط خود با والدین تان و گذراندن وقت اختصاصی با ایشان، این مورد را برطرف سازید. گسترش ارتباط با دوستان هم جنس و سالم نیز راهکار خوبی است. شرکت در برنامه های جمعی و شاد هم برای نشاط و توسعه حوزه ارتباطی شما موثر می باشد. نکته اصلی و مهمتر اینکه علت عمده این رفتار شما به سن و سالتان و تحولات ان مرتبط می باشد و همانطور که حتما آگاه هستید، شما در اوج دوران نوجوانی هستید. این دوره، دوره بروز احساسات سرشار و شدید بوده و نوجوان به دنبال صمیمیت است. این تقاضا در درون نوجوان او را به دنبال افراط کشانده و با توجه به عدم شناخت نوجوان از خود و خواسته های خود، سبب میشود بی دلیل و به هر بهانه ای به هر سمتی کشیده شود. آگاهی شما از این مطلب، باعث میشود که در زمان بروز این احساس ان را جدی نگرفته و با نادیده انگاشتن و بها ندادن به آن، از تشدید این علاقه جلوگیری کنید. در زمان بروز هر احساسی از این جنس، مشغول ساختن به فکری دیگر و یا کار مورد علاقه که تمرکز شما را می طلبد، می تواند کمک موثری باشد.
شاد و سلامت باشید.

بیشتر بخوانید:
سلام لطفا راهکار عملی بدهید که چه طور می توان وابستگی...



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مشاوره مرتبط