ناشناس

چطوری به خانوادم بگم که خواستگارم همون دوست پسرمه؟

من یه دخترم. دو ساله با اقایی از طریق تلگرام ارتباط دارم. در واقع ایشون دوست دوست پسر سابق من هستن. الان به هم علاقه مندیم. خواهرای من فهمیدن با ایشون ارتباط دارم و گفتن باید تمومش کنم میترسن ادم بدی باشه. ولی من نکردم. بعد ار چند سال اون میخواد بیاد خواستگاری من چه جوری به خانوادم بگم که این اقا همون اقا است؟ چه جوری بگم که بڋارن باهاش ازدواج کنم؟ اون اقا ۱۴ سال از من بزرگتره ولی اشکال نداره. من واقعا نمیدونم چه جوری با خانوادم این موضوع رو مطرح کنم؟ شما بگین
سه‌شنبه، 18 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چطوری به خانوادم بگم که خواستگارم همون دوست پسرمه؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 19 ساله )

من یه دخترم. دو ساله با اقایی از طریق تلگرام ارتباط دارم. در واقع ایشون دوست دوست پسر سابق من هستن. الان به هم علاقه مندیم. خواهرای من فهمیدن با ایشون ارتباط دارم و گفتن باید تمومش کنم میترسن ادم بدی باشه. ولی من نکردم.
بعد ار چند سال اون میخواد بیاد خواستگاری من چه جوری به خانوادم بگم که این اقا همون اقا است؟ چه جوری بگم که بڋارن باهاش ازدواج کنم؟ اون اقا ۱۴ سال از من بزرگتره ولی اشکال نداره. من واقعا نمیدونم چه جوری با خانوادم این موضوع رو مطرح کنم؟ شما بگین


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون

اظهار داشتید که تمایل به ازدواج با دوست پسرتان را دارید اما نگران مخالفت خانواده تان هستید. و برای یافتن راه حل برای سرانجام گرفتن این ازدواج از ما کمک میخواهید.

دوست عزیز، تنها راه چاره این است که از این اقا بخواهید که خودشان به صورت جدی اقدام کنند و از طریق خانواده و با همراهی انان به خواستگاری شما بیایند. و در واقع موضوع خواستگاری توسط ایشان و خانواده اش برای خانواده شما مطرح گردد. در این حالت این موضوع به صورت جدی و با اصول خود دنبال میشود و رفتار شما مورد سوال قرار نمی گیرد. در ادامه هم با بررسی های جوانب توسط خودتان و خانواده به انتخاب میرسید.

در مورد نوع اشنایی هم اگر سوال شد، ایشان باید خودش پاسخ گو باشد و البته در صورت ادامه حتما خانواده تان متوجه خواهند شد و لازم است شما تبعات این اشنایی و دوستی را بپذیرید چرا که خودتان این مسیر را انتخاب کرده اید. البته اگر این فرد با شما تناسب داشته باشد، مطمئنا خانواده تان با این مسئله مخالفتی نخواهند داشت.

اما همراه ارجمند، در نظر داشته باشید که تفاوت سن مخصوصا در محدوده سنی شما که در ابتدای جوانی هستید و انتخابتان مربوط به هیجانات دوره نوجوانی است، جای تامل دارد. ازدواج اساسی ترین انتخاب زندگی و سرنوشت سازترین تصمیم زندگی تان است و هرچه بیشتر در ان دقت کنید، به نفع خودتان است.

شاد و سلامت باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.