ناشناس

توده رحمم کوچکتر شده؛ آیا درمان رو ادامه بدم؟

با سلام خانمی هستم 42 ساله حدود 40 روز پیش ازتون درباره توده ی رحم سئوال پرسیدم و یک سری نکات رو عرض فرمودید مثل مصرف اب سیب و هویج و دمنوش اسطوخدوس و افطیمون و عرق کاسنی و شاهتره و بیدمشک و ... که در این 40 روز به طور مرتب مصرف کردم و حجم توده ها خیلی خیلی کوچک تر شده ولی هنوز از بین نرفتن . ایا باید مصرف همین دارو ها رو ادامه بدم یا نیاز به مصرف چیز دیگری است؟ با تشکر فراوان
چهارشنبه، 3 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

توده رحمم کوچکتر شده؛ آیا درمان رو ادامه بدم؟

ناشناس ( تحصیلات : کم سواد ، 42 ساله )

با سلام
خانمی هستم 42 ساله حدود 40 روز پیش ازتون درباره توده ی رحم سئوال پرسیدم و یک سری نکات رو عرض فرمودید مثل مصرف اب سیب و هویج و دمنوش اسطوخدوس و افطیمون و عرق کاسنی و شاهتره و بیدمشک و ... که در این 40 روز به طور مرتب مصرف کردم و حجم توده ها خیلی خیلی کوچک تر شده ولی هنوز از بین نرفتن .
ایا باید مصرف همین دارو ها رو ادامه بدم یا نیاز به مصرف چیز دیگری است؟
با تشکر فراوان


مشاور: خانم کیخا

سلام خدمت شما
بسیار خوشحال هستم از اینکه وضعیت شما رو به بهبودی هست و از تلاش و اراده شما سپاسگزارم و امیدوارم بهبودی کامل حاصل شود. بله بهتر است هنوز هم با همان روش قبل ادامه دهید و پهلو و نواحی شکم را هر شب با روغن بادام تلخ و سیاه دانه و بادام شیرین ماساژ دهید و درمان قبل را ادامه دهید و مجدد بعد از چهل روز دیگر مجدد پیگیری کنید و از وضعیت خودتان اطلاع دهید تا کاملا قابل کنترل باشد . پیاده روی و مصرف سبزیجات و شیر و عسل و پرهیزاتی که قبلا گفته شده است ، یادتان نرود.
التماس دعا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.