ناشناس

چیکار کنم ترس از کنکورم ریخته بشه؟

سلام خسته نباشید. من سال یازدهم رشته ریاضی هستم. امسال میخوام کنکور آزمایشی بدم تا ترسم از کنکور کمتر بشه. باید چیکار کنم؟ وقت زیادی هم نمونده" ممنون میشم کمکم کنید.
دوشنبه، 13 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چیکار کنم ترس از کنکورم ریخته بشه؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 17 ساله )

سلام خسته نباشید. من سال یازدهم رشته ریاضی هستم. امسال میخوام کنکور آزمایشی بدم تا ترسم از کنکور کمتر بشه. باید چیکار کنم؟ وقت زیادی هم نمونده"
ممنون میشم کمکم کنید.


مشاور: خانم قربانی

سلام و درود بر شما همراه گرامی سایت راسخون، من هم عرض خداقوت دارم خدمت شما . امیدوارم همیشه با نشاط باشید.
برای شرکت در کنکور ازمایشی با توجه به اینکه به دنبال تقویت توان علمی و روانی خود هستید، نیازی نیست که اهداف خاصی و تمامی را دنبال کنید. توصیه میکنم برای بهره وری بیشتر و با توجه به نیازمندی به تسلط بر مطالب تدریسی امسال در موفقیت کنکور اصلی، بر همین درسها متمرکز شوید. یعنی ابتدا لیست منابع را تهیه کرده و دروسی را که با ان منطبق است همراه با مطالعه هر روز برنامه درسی دبیرستان تان، با دقت و ریزبینی بیشتر مطالعه نمایید. در ادامه، هر روز حدود یک ساعت وقتی را برای تست های ان دروس اختصاص دهید. عجله برای اتمام تمام منابع نداشته باشید و بیشترین تمرکزتان بر همین دروس سال جاری باشد تا هم نمره موفقیت بالایی در این سال کسب کرده و هم اعتمادبه نفس تان افزایش می یابد و هم مطالب را به طور کامل مسلط می شوید و امکان دریافت راهنمایی و رفع اشکال از دبیران خود خواهید داشت. در ادامه برنامه ریزی کنید تا زمانی هم به دروس سالهای قبل که در لیست منابع موجود است، اختصاص دهید و انها را هم همراه با تست مطالعه نمایید. برنامه ریزی مطابق با توان خود داشته و به گونه ای عمل کنید که سبب خستگی و زدگی شما نشود و با داشتن تفریحات کوتاه و موثر، نشاط خود را برای ادامه مسیر حفظ کنید.
شاد و سلامت باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.