ناشناس

پذیرش در رشته دارو سازی چگونه است؟

سلام‌. بنده پسری متولد سال ۱۳۶۱ هستم. لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشگاه آزاد شیراز دارم. در واقع سال ۸۵ وارد دانشگاه و بدلیل شرایط خاص خانوادگی، سال ۹۰ فارغ التحصیل شدم. بعد از فارغ التحصیلی تا الان که اردیبهشت ۹۸ هستیم، از درس دور بودم. به دورس حفظی علاقه بیشتری دارم تا دورس تحلیلی مثل ریاضی و فیزیک. الان یک ماهه در داروخانه کار میکنم و بشدت به این شغل علاقمند شده ام. مجرد هستم و حالا حالاها قصد ازدواج ندارم. پس وقت برای خوندن دارم. چند سوال داشتم: ۱: من دیپلم ریاضی و فیزیک دارم. آیا برای شرکت در رشته داروسازی باید دیپلم تجربی داشته باشم؟ ۲: سن ۳۸ سالگی واسه ادامه تحصیل دیر نیست؟ ۳: خب حالا باید از کجا شروع کنم؟ ممنون
جمعه، 30 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

پذیرش در رشته دارو سازی چگونه است؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 37 ساله )

سلام‌. بنده پسری متولد سال ۱۳۶۱ هستم. لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشگاه آزاد شیراز دارم. در واقع سال ۸۵ وارد دانشگاه و بدلیل شرایط خاص خانوادگی، سال ۹۰ فارغ التحصیل شدم. بعد از فارغ التحصیلی تا الان که اردیبهشت ۹۸ هستیم، از درس دور بودم. به دورس حفظی علاقه بیشتری دارم تا دورس تحلیلی مثل ریاضی و فیزیک. الان یک ماهه در داروخانه کار میکنم و بشدت به این شغل علاقمند شده ام. مجرد هستم و حالا حالاها قصد ازدواج ندارم. پس وقت برای خوندن دارم. چند سوال داشتم:
۱: من دیپلم ریاضی و فیزیک دارم. آیا برای شرکت در رشته داروسازی باید دیپلم تجربی داشته باشم؟
۲: سن ۳۸ سالگی واسه ادامه تحصیل دیر نیست؟
۳: خب حالا باید از کجا شروع کنم؟ ممنون


مشاور: خانم قربانی

با سلام و ادب خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون
در سن 38 سالگی علاقه مندی شغلی خود را یافته اید. بسیار عالی ست زیرا که رضایت شغلی تاثیر بسزایی در رضایت از زندگی و شادمانی فرد دارد. اینکه هنوز تمایل به ازدواج ندارید خوب نیست اما مهم است که در هر حال علایق تان را دنبال کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، پس هیچ وقت برای هیچ کاری دیر نیست بلکه مهم اقدا سنجیده و همراه با برنامه ریزی صحیح است. برای تحصیل در رشته داروسازی نیازی به اخذ دیپلم تجربی ندارید اما باید از طریق کنکور تجربی وارد دانشگاه شوید، پیشنهاد میکنم منابع کنکور رشته تجربی را تهیه کرده و با توجه به تفاوت درس زیست با دروس رشته تحصیلی سابق شما، اموزش این درس را از طریق کلاسهای خصوصی یا تلاش خود دنبال کنید و با برنامه ریزی صحیح، خود را برای کنکور سال جدید اماده سازید. بر خدا توکل کرده، پشتکار داشته باشید و امیدوارانه علاقه خود را دنبال نمایید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.