ناشناس

برای زیبایی پوست چه اقداماتی در طب سنتی وجود دارد؟

سلام. برای زیبایی پوست چه اقداماتی در طب سنتی وجود دارد؟
دوشنبه، 27 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

برای زیبایی پوست چه اقداماتی در طب سنتی وجود دارد؟

ناشناس ( تحصیلات : کم سواد ، 35 ساله )

سلام. برای زیبایی پوست چه اقداماتی در طب سنتی وجود دارد؟


مشاور: خانم کیخا

با سلام خدمت شما و از حسن انتخابتان سپاسگزارم.
پوست ارتباط مستقیم با سیستم گردش خون دارد. جریان خون مطلوب باعث پوست مناسب میشود و چنانچه گردش خون دچار اختلال و یا خون دارای غلظت خوب نباشد ، میتواند در مشکلات پوستی تاثیر بدی بر جای بگذارد. برای پوست خوب ، خون را تصفیه کنید ، برای خون خوب کبد و کلیه را پاکسازی کنید و برای داشتن کبد خوب غذای خوب و مناسب داشته باشید.
مغز مرکز فرماندهی بدن از طریق قلبی ست که مسیر رفت و آمد خون در عروق میباشد. و مهم است که مغز دارای قدرت فرمان باشد و این قدرت توسط ورزش و تنفس عمیق امکان دارد و نیز تغذیه مناسب باعث هضم درست معده و روده میشود و کبد میتواند خلط خوب و خون سالمی بسازد . در مسیر گردش خون اکسیژن رد و بدل میشود که باعث انبساط و انقباض مناسب منافذ پوستی میشود. بنابراین در اولین گام بهتر است تحرک فیزیکی درست و سپس تغذیه درست داشته باشید. همراه غذا سردیجات میل نکنید تا هضم معده درست انجام شود .
و در کنار همه این موارد ترکیب شیر و عسل و مصرف سیب درختی در صبح ناشتا و مصرف میوه جات و سبزیجات باعث زیبایی پوست میشود. اگر بخواهید ماسک مناسبی بر پوست داشته باشید ، بهتر است از ماست لعاب اسفرزه و عسل استفاده کنید که باعث زیبایی پوست میشود ، اما این نکته را توجه کنید که نباید پوست به ماسک عادت کند . از این رو بهتر است یک روز درمیان این ماسک را استفاده کنید.

التماس دعا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.