ناشناس

درمان سرد مزاجی همسرم چیه؟

خانمم چهار ماهه نسبت به من بی توجه هست و سرد مزاج هست هر کاری میکنم درست نمیشه. کمکم کنید لطفا.
شنبه، 1 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

درمان سرد مزاجی همسرم چیه؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 45 ساله )

خانمم چهار ماهه نسبت به من بی توجه هست و سرد مزاج هست هر کاری میکنم درست نمیشه. کمکم کنید لطفا.


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از همراهی شما، از این که ما را امین خود دانستید کمال تشکر و قدردانی را داریم. ما قدر ارتباط با شما را می دانیم.

ای کاش توضیح دقیق تری در مورد شروع مشکل ارائه می فرمودید ولی به هر حال در پاسخ به پرسشتان نکاتی را عرض می نماییم:

1. رابطه جنسی، حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست و از آنجا که رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، تناسب و همخوانی زن و شوهر در این زمینه، ضامن تداوم و سلامت زندگی آنان خواهد بود.

 2. تطابق و تناسب زن و شوهر در زمینه رابطه جنسی خیلی مهم است و معمولاً دانشمندان برقراری رابطه جنسی، یک یا دو بار در هفته را طبیعی می دانند. ولی اگر تقاضا بیش از این مقدار یا کمتر از این باشد، نشانگر گرم مزاجی و سردمزاجی زوجین می تواند باشد.

 3. در حقیقت، رابطه زناشویی باید یک رابطه دو طرفه باشد و برای هر یک از مرد و زن جاذبه و لذت داشته باشد تا هر دو را به تداوم زندگی و تحمل سختی‏های آن فرا بخواند. متأسفانه بسیاری از مردان گرفتار این تصور غلط هستند که ازدواج به مرد حق می‏دهد و این نیاز فقط به خواست اوست، میل و خواست زن اصلاً مهم نیست و زنان ابزاری برای دفع شهوت مردان تصور شده‏اند! در صورتی که این پندار نادرستی است و همواره باید رابطه جنسی را از حالت یک طرفه بودن، خارج ساخت و در یک رابطه دو طرفه قرار داد. اما ما در ادامه راهکارهایی را در جهت گرم ساختن و تحریک همسرتان عرض می نماییم که امید است با رعایت آنها بتوانید قدری میزان تحریک پذیری او را بالا برده و تغییرات اساسی ایجاد کنید. 4ماه زمان زیادی برای نداشتن رابطه است و به لحاظ شرعی نیز این عدم ارتباط دارای اشکال است. اما راهکارها

1. سعی کنید دستورات اسلام را در هنگام آمیزش به کار ببرید. رعایت این نکات به آمادگی روانی هر دوی شما کمک خواهد نمود.

2. گفتن حرف های دلنشین، نازک، عاشقانه و بوسه و نوازش یکدیگر، احساس طرف مقابل را افزایش می دهد.

3. از تکرار عمل آمیزش در مکان واحد بپرهیزید. سعی کنید با تغییرات و لو اندکی که در مکان همبستر شدن ایجاد می کنید ،تنوع و هیجان جدیدی ایجاد کنید.

4. برای همبستر شدن با همسرتان حتما از قبل برنامه ریزی داشته باشید تا رسیدن به روز و ساعت موعود، سبب افزایش شادی و نشاط در شما گردد.

5. با مطالعه کتاب هایی که در زمینه آمیزش تدوین شده، سعی کنید با در پیش گرفتن روش های گوناگون برای آمیزش ، لذت بیشتری از ارتباط جنسی خود ببرید.

6. درباره مسأله سردمزاجی با همسرتان صحبت کرده و برای حل آن تلاش کنید. مثلاً آیا تحریک کافی انجام می گیرد؟ از روش های و شیوه های متنوع استفاده می کنید؟ زمان انجام مقاربت و نور اتاق مناسب می باشد؟ و خیلی مسائل دیگر...  اینکه ایا وقعا همسرتان سرد مزاج است یا اینکه او طبیعی است؟ البته ایشان حق تمسخر گرفتن نیازهای شما را ندارند و باید این نیاز را برآورده سازند زیرا به لحاظ قانونی و فقهی این نیاز نیز جز نیازهای اساسی زن است.

7. در صورت آرایش و پوشش متناسب، او را تشویق نمایید و نشان دهید که از این امر خوشحالید.

امیدواریم با عمل به آنچه گفته شد بتوانید تغییرات اساسی ای در رابطه جنسی با همسرتان پدید آورید. ضمن اینکه احتمال می دهیم اختلافی با همسرتان داشته باشید که لازم است توسط مشاور خانواده برطرف گردد.

موفق و سربلند باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.