ناشناس

چگونه با خانوادم موضوع ترنس بودنم رو درمیون بزارم؟

با سلام و خسته نباشید خدمت شما. من از وقتی که خودم رو میشناسم متنفر بودم از پوشیدن لباسهای دخترونه و مجبورم میکردن لباسهای مزخرف بپوشم و حدود سه ساله که واقعا دارم اذیت میشم چون نمیتونم پوششم رو درست کنم و خانوادم نمیزارن لباسهایی که دوست دارم رو بپوشم و میتونم بگم که کمدم پر از مانتو هاییه که متنفرم ازشون و فقط دو تا از مانتوهام رو میپوشم طوری که همه فکر میکنن من فقط همین دو تا لباس رو دارم و واقعا داغونم از این که چرا خانوادم من زو درک نمیکنن. تازه به زور راضیشون کردم موهام رو بزنم و من واقعا خسته شدم حتی دست به خودکشی هم زدم اما خب متاسفانه زندم و هر وقت بهم میگن دخترم بغضم میگیره واقعا خسته شدم خواهشمندم ازتون کمک کنید چه جوری بهشون بفهمونم که من مشکل دارم؟
جمعه، 7 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چگونه با خانوادم موضوع ترنس بودنم رو درمیون بزارم؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 16 ساله )

با سلام و خسته نباشید خدمت شما. من از وقتی که خودم رو میشناسم متنفر بودم از پوشیدن لباسهای دخترونه و مجبورم میکردن لباسهای مزخرف بپوشم و حدود سه ساله که واقعا دارم اذیت میشم چون نمیتونم پوششم رو درست کنم و خانوادم نمیزارن لباسهایی که دوست دارم رو بپوشم و میتونم بگم که کمدم پر از مانتو هاییه که متنفرم ازشون و فقط دو تا از مانتوهام رو میپوشم طوری که همه فکر میکنن من فقط همین دو تا لباس رو دارم و واقعا داغونم از این که چرا خانوادم من زو درک نمیکنن. تازه به زور راضیشون کردم موهام رو بزنم و من واقعا خسته شدم حتی دست به خودکشی هم زدم اما خب متاسفانه زندم و هر وقت بهم میگن دخترم بغضم میگیره واقعا خسته شدم
خواهشمندم ازتون کمک کنید چه جوری بهشون بفهمونم که من مشکل دارم؟


مشاور: خانم قربانی

سلام ودرود بر شما همراه گرامی سایت راسخون. من هم خداقوت عرض میکنم.
عدم تمایل به جنسیت خود و فراری بودن از ان می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. دلایلی ناشی از مشکلات هورمونی، شیوه فرزند پروری، نوع شکل گیری طرحواره های جنسیتی، نگاه و بینش اطرافیان به جنس شما و نوع برخوردشان با این جنس و ... . به هر حال شما به هر دلیل نامعلومی، با جنسیت خود مشکل دارید و نمیدانم زمانی که اقدام به خودکشی کردید ایا خانواده دلیل ان را متوجه شدند یا نه و برخوردشان با این مسئله چه بوده است؟
توصیه میکنم بدون اصرار به اینکه میخواهید پسر باشید، به صورت شفاف نزد به والدین تان اعلام کنید که این بی زاری از جنسیت کنونی سبب رنجش شما گشته است. و بیان کنید که این حالت در اختیار شما و به دل خواه نبوده و خودتان نیز از این وضعیت ناراضی هستید. از انان بخواهید که برای حل اساسی این مشکل و رفع دغدغه های خود انها، همراه با هم به نزد یک روانشناس مجرب مراجعه نموده تا ایشان با بررسی دقیق و از نزدیک مسئله را ریشه یابی نماید. اگر بتوانید خانواده تان را راضی کنید که به روانشناس مراجعه کنند انها به درک بیشتری از شرایط شما خواهند رسید و در ادامه نیز بر اساس تشخیص درمانگر، اهداف خود را دنبال نمایید. برای بیان این مطلب به خانواده میتوانید از طریق افراد دارای نفوذ در خانواده مانند برادر، خواهر و یا اقوام نزدیک هم کمک بگیرید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.