ناشناس

همسرم از من میخواد با خانوادش صمیمی باشم اما من نمیتونم" چه کنم؟

همسرم از من میخواد با خانوادش صمیمی باشم اما من نمیتونم ، رابطه من با اونها بر اساس احترامه نه صمیمیت، در ضمن من بخوام هم نمیتونم باهاشون صمیمی باشم اونها به من بدی کردن و من واقعا نمیتونم ببخشمشون. این مسئله باعث اختلاف شده به علاوه اینکه اون خانوادش رو توی همه موقعیت ها به من ترجیح میده خانوادش اولویت اولشن این من رو ناراحت میکنه و اگر هم بهش بروز بدم ناراحتیم رو دعوا میشه نمیدونم چیکار کنم؟ همدیگه رو دوست داشتیم ولی این مسائل داره بینمون سردی ایجاد میکنه.
دوشنبه، 24 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

همسرم از من میخواد با خانوادش صمیمی باشم اما من نمیتونم" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

همسرم از من میخواد با خانوادش صمیمی باشم اما من نمیتونم
، رابطه من با اونها بر اساس احترامه نه صمیمیت، در ضمن من بخوام هم نمیتونم باهاشون صمیمی باشم اونها به من بدی کردن و من واقعا نمیتونم ببخشمشون. این مسئله باعث اختلاف شده به علاوه اینکه اون خانوادش رو توی همه موقعیت ها به من ترجیح میده خانوادش اولویت اولشن این من رو ناراحت میکنه و اگر هم بهش بروز بدم ناراحتیم رو دعوا میشه نمیدونم چیکار کنم؟ همدیگه رو دوست داشتیم ولی این مسائل داره بینمون سردی ایجاد میکنه.


مشاور: خانم قربانی

سلام‌ و درود بر شما همراه گرامی سایت راسخون.
گویا سابقا بین شما و خانواده همسرتان اختلافی پیش آمده و همین سبب شده که نتوانید صمیمیت را در ارتباط با آنها تجربه نمایید. اکنون نیز اجبار همسرتان به این امر، سبب اختلاف بین خودتان شده است.
دوست جوان من، نمیدانم اختلاف بین‌ شما و خانواده همسر در چیست اما مشخص است هنوز نتوانسته اید آنها را ببخشید. از طرفی گفتید همسرتان را دوست میدانستید و از آنجا که در زندگی مشترک‌ نیاز به صمیمیت و پایداری آن دارید، لازم است بدانید که یکی از راه های ایجاد صمیمیت و جذب همسر توجه به خانواده اوست. یک‌ زن هنرمند ایرانی باید بتواند خانواده همسرش را همانند خانواده خود دوست بدارد. از خطاهای انان درگذرد و بخاطر همسرش به انان محبت نماید. اگر هم مشکلی با آنان داشت بدون صدمه زدن به رابطه با همسر، آن را در بین خود و خانواده شوهر حل نماید. این نکات جز اصول همسرداری است. اگر زندگی و همسر خود را دوست دارید، پیشنهاد میکنم قبل از هر کاری احساس خود را در باره این اختلاف بپذیرید و ناراحتی خود را ببینید. سپس تلاش کنید مشکل را با ایشان  حل نمایید و با نگاه مثبت و به جهت نفعی که برای خودتان دارد، با آنها آشتی نمایید و با احترام و محبت با انها خود را محبوب قلب همسرتان نمایید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما