ناشناس

اختلال همسرم چیه؟

سلام وقت بخیر. ممنون از مشاوره همیشه همراه راسخون. نمیدونم مشکلی که از همسرم مطرح میکنم چیه اصلا بیماری محسوب میشه یا نه؟ همسرم زمانی که بیدار به شدت از بوسیدن لب و لمس بدن و .... اجتناب میکنه ولی بعضی شبها وقتی کاملا خوابه میاد بغلم میکنه لبام رو میبوسه و... این اتفاقات زیر یک دقیقه هم نمیشه و دوباره میخوابه. وقتی صبح براش تعریف میکنم که چی شده هیچی یادش نیست این ماجرا زیاد اتفاق نمیفته شاید ماهی یکبار حتی اگر همون شب رابطه هم داشته باشیم باز ممکنه نیمه های شب این حالت براش رخ بده. بعضی مواقع با خودم فکر میکنم نکنه خواب کس دیگه ای رو میبینه و من رو جای اون فرض میکنه که اینکار رو فقط توی خواب انجام میده.
جمعه، 28 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

اختلال همسرم چیه؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 24 ساله )

سلام وقت بخیر. ممنون از مشاوره همیشه همراه راسخون. نمیدونم مشکلی که از همسرم مطرح میکنم چیه اصلا بیماری محسوب میشه یا نه؟ همسرم زمانی که بیدار به شدت از بوسیدن لب و لمس بدن و .... اجتناب میکنه ولی بعضی شبها وقتی کاملا خوابه میاد بغلم میکنه لبام رو میبوسه و... این اتفاقات زیر یک دقیقه هم نمیشه و دوباره میخوابه. وقتی صبح براش تعریف میکنم که چی شده هیچی یادش نیست
این ماجرا زیاد اتفاق نمیفته شاید ماهی یکبار حتی اگر همون شب رابطه هم داشته باشیم باز ممکنه نیمه های شب این حالت براش رخ بده. بعضی مواقع با خودم فکر میکنم نکنه خواب کس دیگه ای رو میبینه و من رو جای اون فرض میکنه که اینکار رو فقط توی خواب انجام میده.


مشاور: خانم قربانی

سلام و درود بر شما همراه گرامی سایت راسخون. من هم خداقوت میگویم.
تناقض های رفتاری همسرتان شاید در ظاهر عجیب به نظر برسد اما نمیتواند به تنهایی اشکال محسوب شود. دنیای خواب، دنیایی است که فیلترها و مراقبت های خود آگاه در آن حذف میگردد و فرد ناخودآگاه خود را به نمایش میگذارد و گاهی رفتاری را به نمایش میگذارد که شاید در دنیای واقعی آن را قبول ندارد. برای بررسی کامل این مسئله نیاز است چندین سوال پاسخ داده شود، از جمله اینکه: آیا امتناع همسرتان از معاشقه با شما از ابتدای ازدواج تان بوده با همراه با اتفاق خاصی شروع شده است؟ آیا نوع آرایش یا پوشش شما مطلوب همسرتان است؟
آیا توضیحی در مورد این امتناع ارائه شده و...؟ توصیه میکنم‌ بدون درگیر کردن ذهن خود به افکار منفی مبتنی بر توجه همسر به فرد دیگر، پاسخ سوالهای فوق را بیابید و در صورت امکان آنها را برطرف سازید. سپس در زمانی که همسرتان شکنندگی خوبی دارد و زمینه گفتگوی مثبت را دارید، از او در مورد علت امتناع از معاشقه سوال کنید و به حالات او در خواب نیز اشاره نمایید. توجه کنید که فکر منفی و حدس بی پایه خود را به زبان نیاورید بجای ان از لذتی که در این معاشقه می برید ، سخن بگوئید. اگر پاسخ همسرتان‌قانع کننده بود که میتوانید آن را به عنوان قلیان نیازهای جنسی و رها شدن فرد در عالم خواب تفسیر کرده و از آن عبور کنید. در غیر این صورت به یک سکس تراپ‌مراجعه کرده و مسئله را به طور جدی تر و جزئی تر بررسی نمایید. در گفتگوی مذکور سلایق و نیازهای جنسی همسرتان را نیز جویا شده و سعی کنید بر طبق میل ایشان‌ عمل نمایید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.