ناشناس

تازه ازدواج کردم. همسرم میگه تا عاشقت نشدم بهم دست نزن" چه کنم؟

سلام خسته نباشید. تازه ازدواج کردم. وقتی شب اول رفتم پیش زنم بهم گفت باید ۲ یا ۴ ماه بهم وقت بدی تا عاشقت بشم. اون وقت میتونی بهم‌ دست بزنی. باید چیکار کنم؟
جمعه، 15 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

تازه ازدواج کردم. همسرم میگه تا عاشقت نشدم بهم دست نزن" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 25 ساله )

سلام خسته نباشید. تازه ازدواج کردم. وقتی شب اول رفتم پیش زنم بهم گفت باید ۲ یا ۴ ماه بهم وقت بدی تا عاشقت بشم. اون وقت میتونی بهم‌ دست بزنی. باید چیکار کنم؟


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون. من هم خداقوت میگویم.
همسرتان به بهانه ایجاد علاقه مانع برقراری رابطه زناشویی تان شده است و این وضعیت برای شما سخت و عجیب است.
مرد جوان، بهره مندی از همسر حق طبیعی شماست و همسر شما نیز شرعا و عرفا و قانونا نمیتواند مانع ان شود زیرا که تنها وظیفه زن، تمکین از مرد است‌.
مرد جوان، صحبتی در مورد نحوه اشنایی و مدت زمان نامزدی و عقد بستگی نداشتید تا بتوان شرایط ارتباطی شما را تصور کرد و بهتر پاسخ داد‌‌اما در هر حال ایجاد علاقه، در زمان عقد بستگی و حتی قبل از ان، تقریبا شکل می گیرد و لزومی ندارد همسرتات چنین موضوعی را دنبال کند. از طرفی برقراری رابطه جنسی. یکی از عواملی است که صمیمیت و علاقه را بیشتر میکند و عشق را پایدارتر. تفکر همسرتان صحیح نیست اما باید بررسی کنید که چرا چنین ذهنیتی در همسرتان‌ شکل گرفته است و ایا رفتاری در شما وجود داشته که او نتوانسته این علاقه را در خود ایجاد نماید؟ با توجه به اینکه نگاه زنان‌ به رابطه جنسی با نگاه مردان تفاوت بسیار دارد و در بیشتر موارد، زنان ان را نوعی بهره مندی یک‌ طرفه میدانند، پیشنهاد میکنم ابتدا با محبت کردن و توجه به همسرتان، به قلب او نفوذ کرده و او را برای پذیرش این نیاز اساسی اماده سازید. با حمایتی که در رفتار و گفتار خود دارید، برای او احساس امنیت ایجاد کنید. زمانی که در کنار او هستید، شنونده حرف هایش باشید و بجای راه حل دادن، او را تایید کرده و با او همدل شوید. تماس چشمی قوی با او برقرار کنید و با توجه کردن به جزییات مورد علاقه اش، نظر او را نسبت به خود جلب نمایید. زمانی که در کنار او هستید، به سرعت امیزش را مطالبه نکنید و توجه خود را معطوف گفتگو نمایید اما در همین حین از نوازش و لمس او غافل نشوید. لطافت های رفتاری را نیز مدنظر قرار دهید تا گفتگوی شما ارام ارام به معاشقه تبدیل شود و تا زمانی که همسرتان درخواست نداشته و یا اظهار تمایل نکرده. اقدام‌ به انجام رابطه نداشته باشید. اگر همچنان مقاومت همسرتان ادامه پیدا کرد، با توجه به اینکه باور همسرتان کمالگرایانه و اشتباه است، به بهانه اینکه میخواهید این ایجاد عشق زودتر اتفاق بیفتد یا روند کامل تری داشته باشد، از او درخواست کنید که باهم نزد مشاور خانواده بروید و از این طریق به حل تخصصی مسئله بپردازید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.