ناشناس

رفتار درست من در برابر دخترم که فیلم سکسی دیده" چیست؟

دختر نه ساله ام در گوگل عکس های سکسی دیده و از نظر روحی به هم ریخته و خودش هم ناراحت است که چرا این عکسها رو سرچ کرده. رفتار درست من در برابر او چیست؟
چهارشنبه، 4 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

رفتار درست من در برابر دخترم که فیلم سکسی دیده" چیست؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 36 ساله )

دختر نه ساله ام در گوگل عکس های سکسی دیده و از نظر روحی به هم ریخته و خودش هم ناراحت است که چرا این عکسها رو سرچ کرده. رفتار درست من در برابر او چیست؟


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون.
مادر عزیز، به دلیل تاثیر مخرب پورنوگرافی بر بچه ها و جوانان؛ بسیاری از کارشناسان آن را به عنوان یک بحران برای سلامتی جامعه در نظر می گیرند. لذا نگرانی شما قابل درک‌ است. پیشنهاد میکنم جهت مدیریت و کنترل بحران روحی فرزندتان، راهکارهای ذیل را در دستور کار خود قرار دهید:
ارام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. نگرانی شما سبب تسری ان در فرزندتان میشود.‌ به او قول دهید که میتوانید همراه با هم مسئله را حل کنید.
- تنبیه و تحقیر و سرزنش نداشته باشید و از اشتباه او بگذرید.
- از او تشکر کنید که شما را محرم خود دانسته و ان را برایتان بازگو کرده است. پس به حرف های او گوش دهید و اجازه دهید ذهن خود را خالی کند.
- در میان گفتگو، سوال کنید که چه چیزی سبب این سرچ شده و منشا اشتباه او‌ چیست؟ بپرسید چه محتوایی را دیده و چه احساسی در او ایجاد شده. سعی کنید احساس او را درک کنید.
- حامی او باشید و به او محبت کنید. او را به اغوش بکشید و ارامش را به وی هدیه دهید. او باید بداند که‌ شما او را بخشیده اید.
-در زمانی که اوضاع ارامتر شد، در مورد رابطه جنسی به صورت کلی و در حد فهم‌ کودک صحبت کنید. در مورد خط قرمزها ، سن و زمان مناسب برای روابط جنسی و دیگر مسائل مربوط به رابطه جنسی و عشق صحبت کنید.
- با اشاره به مناسب نبودن تکرار مشاهده این صحنه ها، او را تشویق کنید تا در مورد راههای دور ماندن از محتوای مبتذل فکر کند و خودش پیشنهاداتی را ارایه دهد. شما نیز گفتگوی او را هدایت کنید تا بداند لازم است ارتباط خود را با دوستان مبتلا به تماشای این تصاویر کم‌ کند. از کلماتی که به اینگونه محتواها منتهی می شوند استفاده نکند. سوالهای خود را در مورد مسایل جنسی از شما بپرسد. و شما نیز اماده پاسخگویی به سوالات غیرمنتظره او باشید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.