ناشناس

نسبت به مادرم حس جنسی پیدا کرده ام" چه کنم؟

با سلام. مادرم پوشش خوبی ندارد و من نسبت به او حس جنسی دارم. امکان مطرح کردن آن با مادرم را هم ندارم. چه کنم؟
يکشنبه، 8 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

نسبت به مادرم حس جنسی پیدا کرده ام" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 22 ساله )

با سلام. مادرم پوشش خوبی ندارد و من نسبت به او حس جنسی دارم. امکان مطرح کردن آن با مادرم را هم ندارم. چه کنم؟


مشاور: احسان فدایی

با سلام خدمت دوست عزیز و پاک سرشتم، جهت رسیدن به هدف خوب و مورد نظر یعنی رهایی از حالت پیش آمده به راهکارهای زیر عمل نمایید:
1- عمل خاصی شاید انجام نشده باشد ولی به هر حال این نوع نگاه ها حرام و گناه است.
2- همین که خودتان از انجام و یا ورود این رفتار به ذهنتان شرمنده هستید نشانه ی سلامت روح و جان شماست و با ترک آن و رها ساختن آن تمام گناهان قبلی پاک می شود لذا با تدابیر زیر این کار را برای همیشه رها سازید.
3- بدون اشاره به تاثیر رفتار و پوشش مادرتان بر روی شما به او بگویید مادر این نوع پوشش در خانواده صحیح نیست و حتی می توانید این را با زبان کنایه و اشاره بیان نمایید مثلا در قالب داستانی ساختگی و بیان حکمی که از یک فرد آگاه شنیده اید نقل قول نمایید.
4- بدانید که این پوشش مادرتان از بی اطلاعی او ناشی می شود و الا ایشان نظر و عقیده سو ء ندارند. لذا بیان سطح آگاهی او را بالا ببرید و در مکاتبه ای از طرف فرد دیگر این موضوع را از مرجع تقلید خود سوال و بصورت غیر مستقیم جواب را به گوش مادرتان برسانید و یا رساله عملیه و استفتات مرجع خود این موضوع را پیدا و به گوش او برسانید و یا کتب تربیتی که در این مورد هست را در اختیار او قرار داده و یا برایش بخوانید مانند کتاب چگونه با فرزندان خود رفتار کنیم و کتاب آنچه مادران باید بدانند.
5- شما می توانید در قالب اظهار خجالت خودتان به او تذکر دهید مثلا به ایشان بگویید مامان من از اینکه شما این گونه لباس می پوشید خجالت می کشم و روم نمی شود با شما بنشینم و... .
6- تا پاک شدن اثر این عمل از ذهنتان و یا تغییر رفتار مادرتان کمتر در منزل حضور داشته باشید و حتی با مادرتان تنها قرار نگیرید.
7- سعی کنید بیشتر اوقات را یا در بیرون مانند کتابخانه و .... بگذرانید و اگر در منزل هستید در اطاق خودتان باشید و با مادر در یک مکان قرار نگیرید.
8- همیشه برای خود کار و فعالیت مورد علاقه و در دسترس داشته و خودرا با ان سرگرم کنید بگونه ای که ذهنتان حتی فرصت فکر کردن به این موضوع را پیدا نکند.
9- خاطره و تاثیر این عمل را هرگز در ذهنتان مرور نکنید و بیشتر به زشتی آن فکر کنید که این عمل می تواند به عقاب دائمی منتهی شود و موجب بدبختی شما گردد.
10- تلاش و همت و داشتن برنامه برای خود زمینه عبور از این مرحله ی حساس و سرنوشت ساز را راحت می سازد.
11- ارتباط خود را با خدا بیشتر کنید و نماز با حضور قلب و در ابتدا وقت و کنترل چشم و ذهن را هرگز فراموش نکنید. مجددا می گویم کنترل چشم و ذهن.
12- برای 20 روز طبق راهکارهای بالا عمل و گزارش دهید تا بیشتر و در مرحله ی دوم هم در خدمتتان باشیم.
موفق باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.