ناشناس

خواهرشوهرم به شوهرم وابستگی داره" چه باید کرد؟

سلام. من و شوهرم حدود ۷ ماهه که اردواج کردیم. تقریبا با همه خوب هستیم و راضی. اما خواهرشوهری دارم که به شدت با من لجبازی میکنه و همه ش من رو مزاحم میبینه. همه ش دوست داره برادرش بهش سرویس بده. خب برادر اون شوهر منه و وظیفه ش اینه که به من‌ برسه. البته خیلی دوستش داره و شاید خودش اون رو اینجوری لوس کرده. بهر حال نمیدونم چکار کنم. در ضمن خانواده همسرم ۴ نفره هستن و در واقع همین یه دختر و پسر رو دارن.
چهارشنبه، 25 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

خواهرشوهرم به شوهرم وابستگی داره" چه باید کرد؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 27 ساله )

سلام. من و شوهرم حدود ۷ ماهه که اردواج کردیم. تقریبا با همه
خوب هستیم و راضی. اما خواهرشوهری دارم که به شدت با من لجبازی میکنه و همه ش من رو مزاحم میبینه. همه ش دوست داره برادرش بهش سرویس بده. خب برادر اون شوهر منه و وظیفه ش اینه که به من‌ برسه. البته خیلی دوستش داره و شاید خودش اون رو اینجوری لوس کرده. بهر حال نمیدونم چکار کنم. در ضمن خانواده همسرم ۴ نفره هستن و در واقع همین یه دختر و پسر رو دارن.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
خواهر شوهرتان نسبت به شما رفتار تقابلی و حسادت گونه دارد و تلاش میکند توجه بیشتری را از سوی همسرتان دریافت کند.
دوست عزیز، درست است رفتار حسادت گونه خواهر شوهرتان معقول نیست و همسرتان بیشتر از هر کس نسبت به شما وظیفه دارد، اما دلبستگی و نیاز او به برادرش کاملا قابل درک‌ است. او در خانواده بدون تعدد فرزند قرار دارد و تنها همبازی، همراز، همدم و همراه او برادرش است. طبیعی ست‌ که نتواند تنها تر شدنش را بپذیرد و بخاطر دوری از برادرش شما را مقصر نبیند و واکنش نشان ندهد. پیشنهاد میکنم شرایط را بپذیرید، حال او را درک کنید و خود را در جایگاه او تصور نمایید.
تلاش کنید او را همانند خواهر خود ببینید و دوستش داشته باشید. رابطه تان را دوستانه و صمیمی کرده و حتی خودتان‌ گاهی او را برای همراهی با خود و همسرتان دعوت کنید. اجازه دهید همسرتان با او خلوتی داشته باشد و فرصتی را برای شنیدن حرف ها و درد و دل هایش اختصاص دهد. در کل نشان دهید که مخالفتی با همراهی او و همسرتان ندارید. این نوع رفتار سبب کاهش تعارض و تقابل بین شما و ایشان خواهد شد. حتی احتمال دارد میزان ارتباط با پدرش را به واسطه ارتباط با شما‌ کاهش دهد.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.