ناشناس

میترسم که گرافیک قبول نشم" چیکار کنم؟

سلام. من کلاس نهمم و انتخاب رشته دارم. میخوام رشته هنر؛ گرافیک بردارم نمرم هم اخرسال هفتم ۱۹/۲۴ و اخرسال هشتم ۱۹ شدم. الان اولویت اول و دومم رو هنر زدم. اولی کار و دانش و دومی فنی و حرفه ای. من بیشتر کار و دانش دوست دارم برم. فقط الان ترس دارم. میترسم که گرافیک قبول نشم. همه ش نگرانم اگه جور نشه من دیوانه میشم.
يکشنبه، 29 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

میترسم که گرافیک قبول نشم" چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : راهنمایی ، 15 ساله )

سلام. من کلاس نهمم و انتخاب رشته دارم. میخوام رشته هنر؛ گرافیک بردارم نمرم هم اخرسال هفتم ۱۹/۲۴
و اخرسال هشتم ۱۹ شدم. الان اولویت اول و دومم رو هنر زدم. اولی کار و دانش و دومی فنی و حرفه ای. من بیشتر کار و دانش دوست دارم برم. فقط الان ترس دارم. میترسم که گرافیک قبول نشم. همه ش نگرانم اگه جور نشه من دیوانه میشم.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
قصد ادامه تحصیل در رشته گرافیک از شاخه کار و دانش را دارید و با وجود اینکه نمرات بالایی دارید همچنان نگران نتیجه هستید.
دوست نوجوان، فاکتور اصلی در انتخاب رشته، علاقه دانش آموز است. پس از ان لازم است داشت اموز در دروس مرتبط با رشته انتخابی-در هر سه سال تحصیلی- نمرات بالایی کسب کند. مثلا نمرات دروس ریاضی و هنر در انتخاب رشته گرافیک تاثیر خواهد داشت. در ادامه آزمون های هدایت تحصیلی انجام شده نیز به بررسی همین علاقه و استعداد شما می پردازد و مجموع اینهاست که وضعیت انتخاب رشته پیشنهادی به شما را تعیین میکند.
دوست عزیز، به نظر بنده، علت نگرانی شما به دلیل تمرکز بیش از حد بر نتیجه است. پیشنهاد میکنم فعلا فقط بر تحصیل و کسب نمره بهتر در دروس مرتبط با رشته مورد علاقه تمرکز کنید تا مانعی بر سر راه نداشته باشید. بدانید انقدر که شما سخت گرفته اید، سختی وجود ندارد و همه چیز طبق روال و به سادگی در آینده پیش خواهد رفت.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.