ناشناس

ایا من که تجربه فرزند ندارم میتونم فرزند شوهرم رو تربیت کنم؟

سلام. من بار دوم هست ازدواج میکنم. فردی که الان خواستگارم هست و شرایطش مناسبه یک‌ پسر دوازده ساله داره. ایا من که تجربه فرزند ندارم میتونم تربیتش کنم؟ ممنون از راهنمایی های خوبتون
جمعه، 11 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

ایا من که تجربه فرزند ندارم میتونم فرزند شوهرم رو تربیت کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 32 ساله )

سلام. من بار دوم هست ازدواج میکنم. فردی که الان خواستگارم هست و شرایطش مناسبه یک‌ پسر دوازده ساله داره. ایا من که تجربه فرزند ندارم میتونم تربیتش کنم؟
ممنون از راهنمایی های خوبتون


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
قصد ازدواج با فردی را دارید که یک‌ پسر نوجوان دارد و موضوع تربیت او شما را به تامل وا داشته است.
دوست عزیز، ازدواج امر بسیار مهمی است و توجه شما به تمامی جوانب، مورد تایید است. در ازدواج هایی که قرار است با فرزند همسر زندگی کنید، علاوه بر بررسی تناسبات خواستگارتان، باید میزان همراهی و تناسب با روحیات فرزند را نیز لحاظ کنید. این مسئله انقدر اهمیت دارد که توصیه میشود قبل از ورود به زندگی، مدتی به عنوان دوست با ان فرزند، در ارتباط باشید و بررسی کنید که ایا توسط او مورد پذیرش قرار می گیرید یا نه؟ چرا که در صورت عدم همراهی یا مقاومت و لجبازی ان کودک،‌ حتما در رابطه با همسر نیز دچار تنش خواهید بود. با این توضیح، پاسخ شما تا حدود زیادی مشخص میشود . علاوه بر آن بدانید که فرزند خواستگار شما در حال ورود به دوره نوجوانی ست و حساسیت های رفتاری خاص خود را دارد و‌ لازم است با اگاهی کامل از این دوره و داشتن مهارت ارتباطی با یک‌ نوجوان، وارد این زندگی شوید. و تاکید دوباره اینکه، شما با قبول این ازدواج، علاوه بر پذیرش نقش همسری، نقش مادری و مربیگری را نیز میپذیرید. لذا، حتما باید مهارت های فرزندپروری را نیز آموزش ببینید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.