ناشناس

علاقه آتشین به بازیگری دارم، چطور پدر و مادرم را راضی کنم؟

سلام خوبین؟ ببخشید خواهش میکنم هر چه زود تر جواب من رو بدید من یک دختر ۱۲ ، ۱۳ ساله هستم از کلاس هفتم استان اصفهان واقعا من خخخخخیییلبلللی استعداد بازیگری دارم یعنی مثلا خودم یک برنامه ساده و کوچ در تبلت نصب کردم انقدر فیلم باهاش می سازم خودم هم بازیگری هستم و فیلم را به پدر و مادرم نشان میدهم تا حد مرگ میخندند ولی یهودی وقتی بهشون با زبان بی زبانی میگم میخوام بازیگر معروفی بشم اصلا اهمیت نمیدهند جوری که میگوید به ما ربطی نداره یعنی گاهی اوقات انقدر از فکر بازیگری دیوانه میشم که کلی اولی گریه میکنم و خیلی تنها هستم خیلی علاقه دارم به این کار درس من هم عالیه خیلی درسم خوبه و شاید باورتون نشه ولی من ۱۴۳ تا بازیگر رو می شناسم و بیوگرافی هاشون رو حفظ م ترو خدا کمک کنین مادر پدرم مخالفت نمیکنن به هیچ وجه ولی خخخخخیییلللییی بی تفاوت هستند به این موضوع لطفا کمکم کنید به خدا دادم سکته میکنم
چهارشنبه، 11 اسفند 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: فاطمه سادات زاهدی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

علاقه آتشین به بازیگری دارم، چطور پدر و مادرم را راضی کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : راهنمایی ، 12 ساله )

سلام
خوبین؟
ببخشید خواهش میکنم هر چه زود تر جواب من رو بدید من یک دختر ۱۲ ، ۱۳ ساله هستم از کلاس هفتم استان اصفهان
واقعا من خخخخخیییلبلللی استعداد بازیگری دارم یعنی مثلا خودم یک برنامه ساده و کوچ در تبلت نصب کردم انقدر فیلم باهاش می سازم خودم هم بازیگری هستم و فیلم را به پدر و مادرم نشان میدهم تا حد مرگ میخندند ولی یهودی وقتی بهشون با زبان بی زبانی میگم میخوام بازیگر معروفی بشم اصلا اهمیت نمیدهند جوری که میگوید به ما ربطی نداره
یعنی گاهی اوقات انقدر از فکر بازیگری دیوانه میشم که کلی اولی گریه میکنم و
خیلی تنها هستم
خیلی علاقه دارم به این کار درس من هم عالیه خیلی درسم خوبه
و شاید باورتون نشه ولی من ۱۴۳ تا بازیگر رو می شناسم و بیوگرافی هاشون رو حفظ م
ترو خدا کمک کنین مادر پدرم مخالفت نمیکنن به هیچ وجه ولی خخخخخیییلللییی بی تفاوت هستند به این موضوع
لطفا کمکم کنید
به خدا دادم سکته میکنم


مشاور: فاطمه سادات زاهدی

سلام دختر گلم از دیار زیبای اصفهان دوست داشتنی   

خوشحالم که در این مسیر کنار شما هستم .

همان طور که می دانید برای موفقیت در یک رشته علاوه بر علم و دانشِ لازم برای آن ،  علاقه  و  استعداد نیز نقش بسیار مهمی دارند و خیلی عالی است که شما هر سه را باهم در یک راستا دارید .
 

چیزی که در این میان وجود دارد ، ( البته از نگاه شما ) بی تفاوتی والدین نسبت به موضوع علاقه و استعداد شما به بازیگری است . از کجا به این بی تفاوتی و بی اهمیتی پی برده اید ؟!  دوست دارید پدر و مادر چطور به این موضوع واکنش نشان دهند ؟!
 

همین که با شما مخالفتی ندارند و جلوی شما را در این زمینه نمی گیرند ، خود می تواند دلیلی بر رضایت آنها باشد ، اما شاید یا نمی توانند این ابراز احساسات که شما مدنظر دارید ، داشته باشند و یا چون شناخت دقیق و کاملی از این حوزه ندارند ترجیح می دهند به این مسأله ورود نکنند و شما را در انتخاب رشته ی تحصیلی مورد علاقه تان آزاد بگذارند . هرچند که اینطور که بر می آید  شدت شوق و علاقه ی شما به این رشته بیشتر از آنچه والدین به آن نگاه می کنند هست و همین تفاوت نگاه  باعث دلخوری شما شده است . شما دوست دارید که  آنها این استعداد ، علاقه و تلاش  را  ببینند و بازخورد مثبت پرحرارتی بدهند اما چنین نیست .
 

پیشنهاد جدی که به شما دارم باتوجه به اینکه هنوز سن انتخاب رشته شما فرا نرسیده است ، لطفاً در زمان موعود ، حتماً از طریق مشاوره ی مدرسه  و یا آموزش و پرورش ، تست استعداد و رغبت که جهت انتخاب رشته می باشد را انجام دهید تا با فراغ خاطر ؛ یک انتخاب رشته درست و موفق داشته باشید .
 

دوست دارم این نکته را به عنوان یادگاری از من داشته باشید " هیچ‌گاه به خاطر تفاوت نگاهتان با دیگران ناراحت نباشید ، دنیا با همین تفاوت ها زیباست " .
 

امیدوارم دراین مسیر همواره بدرخشید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.