مربم فرخی

دخترم میگه همسرش رودوست تداره

دخترم هفده ساله شه باپسرعمه اش ازدواج کرده یکماهه میگه همسرش رودوست نداره
سه‌شنبه، 31 فروردين 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: زینب علی پور
موارد بیشتر برای شما

مربم فرخی

دخترم میگه همسرش رودوست تداره

مربم فرخی ( تحصیلات : دیپلم ، 46 ساله )

دخترم هفده ساله شه باپسرعمه اش ازدواج کرده یکماهه میگه همسرش رودوست نداره


مشاور: زینب علی پور

با سلام به شما دوست عزیز:

معمولا بعد ازدواج اتفاقی از این قبیل در بسیاری از زندگی های مشترک ایجاد می شود که دلایل بسیاری دارد:

اول، بعد از دوران نامزدی که معمولا به مسافرت و تفریح و گردش با حرف های عاشقانه و هدایای دوران نامزدی و بسیاری دیگر از این لذت ها در این دوره است و وقتی دختر و پسر وارد زندگی مشترک می شوند، تازه متوجه می شوند که واقعیت فقط تفریح و خوش گذرانی نیست بلکه وقتی وارد زندگی می شوی نوع انتظارات متفاوت از دوران نامزدی یا مجردی است، تا قبل آن بار مسولیتی بر دوش انسان نبوده اما الان (برای یک خانم) آشپزی کردن، برآورده‌ شدن انتظارات همسر، خانواده همسر و بسیاری دیگراز این انتظارات.

در این صورت است که فرد تازه متوجه شود که واقعیت خیلی متفاوت با آنچه که فکر می کرده است.

دوم، باید دید که آیا دختر شما با علاقه  به پسر عمویش جواب داده یا این که از روی اجبار شما و خانواده این کار را انجام داده که این امر یکی از علت های بی علاقه گی دختر شما می باشد.

سوم، گاهی اوقات بعد از ازدواج فرد خود واقعی خود را نشان می دهد اگر در دوران نامزدی برای نشان دادن خود به طرف مقابل از دروغ یا غلو کردن استفاده می کردند که بعد از ازدواج وقتی طرف مقابل با این برخورد روبرو می شود دچار مشکل می شود. او ترسیم دیگری از فرد مقابل خود داشته اما همسرش بسیار متفاوت از آنچه که نشان می داده بوده است مثلا در زمان نامزدی بسیار مهربان و خوش اخلاق بوده اما دقیقا بعد از ازدواج برعکس این موضوع بوده.

چهارم، در هر صورت قبل از هر کاری باید دنبال این مورد باشید که علت اصلی این بی علاقگی چیست، وقتی که علت پیدا شد راحت تر می توان مشکل را حل نمود.

پنجم، هیچ گاه به حالت توبیخی و سرزنش با دختر گلتون صحبت نکنید، بلکه با حالت نصیحت و راهنمایی سعی کنید تا راه حل های خوبی برایش ارائه کنید. از او بخواهید در مقابل مشکلات زندگی صبور باشد زیرا به مرور عشق و علاقه در میان زن و شوهر ایجاد می شود

ششم، می توانید به حالتی غیر مستقیم از همسرش بخواهید تا در این امر شما را کمک کند البته به گونه ای صحبت نکنید که خدای نکرده همسرش حساس بشود.

هفتم، از دخترتان بخواهید که بیشتر با همسرش هم ارتباط کلامی و هم ارتباط جنسی بیشتری داشته باشد. به تفریح و گردش بروند این کارها سبب می شود تا اگر کدورتی میان آنها وجود داشته به مرور حل شود.

هشتم،می توانید از یک مشاور خوب کمک بگیرید تا راه های خوبی جلو شما قرار بدهد.

نهم، در پایان دعای مادر در حق فرزند بسیار زود به اجابت می رسد، پس همیشه برایش دعا کنید و از خداوند بخواهید تا در زندگی مشترکش موفق بشود.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.