تینا

با سلام فوری من یک سال از عقدم می گذرد من و همسرم جدا از هم زندگی می کنیم ایشان در یزد هستند و بنده...

با سلام فوری من یک سال از عقدم می گذرد من و همسرم جدا از هم زندگی می کنیم ایشان در یزد هستند و بنده هم که ارومیه هستم ایشان برای کارشان مجبورند به یزد بروند و ما شاید حدودا سه یا چهارماه درمیان همدیگر رو می بینیم این باعث شده که احساس کنم که هیچ علاقه ای به من نداره از طرف دیگه وقتی میاد دلش می خواد که همه لحظات در کنارم باشه وقتی به خانه مان میاد پدر و مادرم اصلا خوششان نمیاد ما تنها باهم در اتاق باشیم یا اینکه حتی با هم دوتایی بیرون برویم احساس می کنم روابط ما داره سردمیشه الان هم شرایط عروسی رو نداره تا یک سال بعد . واقعا نمی دونم چه کنم .
دوشنبه، 28 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

تینا

با سلام فوری من یک سال از عقدم می گذرد من و همسرم جدا از هم زندگی می کنیم ایشان در یزد هستند و بنده...

تینا ( تحصیلات : لیسانس ، 32 ساله )

با سلام فوری
من یک سال از عقدم می گذرد من و همسرم جدا از هم زندگی می کنیم ایشان در یزد هستند و بنده هم که ارومیه هستم ایشان برای کارشان مجبورند به یزد بروند و ما شاید حدودا سه یا چهارماه درمیان همدیگر رو می بینیم این باعث شده که احساس کنم که هیچ علاقه ای به من نداره از طرف دیگه وقتی میاد دلش می خواد که همه لحظات در کنارم باشه وقتی به خانه مان میاد پدر و مادرم اصلا خوششان نمیاد ما تنها باهم در اتاق باشیم یا اینکه حتی با هم دوتایی بیرون برویم احساس می کنم روابط ما داره سردمیشه الان هم شرایط عروسی رو نداره تا یک سال بعد . واقعا نمی دونم چه کنم .


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم خواهر گرامی به هرحال در این شرایط کمی سخت است اما می توانید سنجیده عمل نمایید تا ان شاء الله امکانات فراهم شود . خواهر گرامی شما زن و شوهر هستید و درباره ارتباطتان هیچ محدودیتی ندارید . اولا این را به خانواده خود بگویید ثانیا سعی کنید شرایط را بسنجید شاید خانواده به خاطر اهالی منزل مانند خواهر گوچکتر ، برادر و ... می خواهند این ارتباط را در شما کاهش دهند در این صورت بهتر است رعایت نمایید اما در بیرون رفتن سعی کنید سختگیری نکنید . اگر مکان مناسبی وجود دارد آنجا بروید و سخن بگویید و همین صحبت های ساده و از روی محبت باعث دلگرمی هر دو می شود . پس اولا تا زمان ازدواج کمی صبوری و شکیبایی کنید ثانیا طوری عمل نمایید که باعث حساس شدن بقیه نشود ثالثا این نکته را به والدین بفهمانید که ممکن است سختگیری باعث واکنش همسرتان در آینده و گله مندی شود که همان باعث کدورت خواهد بود . در هر صورت طبق خواسته همسرتان عمل نمایید و نیازهای او و خودتان را برآورده سازید . موفق باشید .



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.