بابک

با سلام خدمت دوستان. من ۲ سوال داشتم. من در آمریکا زندگی‌ می‌کنم.۱ برنامه دانلود کردم که اذان میگه...

با سلام خدمت دوستان. من ۲ سوال داشتم. من در آمریکا زندگی‌ می‌کنم.۱ برنامه دانلود کردم که اذان میگه از کامپیوتر من. ولی‌ برای اذان مغرب یک ساعت مشخص و اذان عیشا یک ساعت مشخصی‌ دارد.من تا جأیی که می‌تونم اول وقت می‌خونم نمازم رو.می‌خواستم ببینم می‌تونم وقتی‌ که اذان مغرب رو میده من نماز مغربم رو بخونم یا فرق می‌کنه برای ما مسلمان ها؟ و سوال بعدی اینه که من سیگار میکشم ولی‌ وقتهأی که روز هستم نه.و این هم شنیدم که آقای صانعی موافق هست با این نظر.می‌خواستم ببینم درست هستش این یا نه؟
شنبه، 6 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

بابک

با سلام خدمت دوستان. من ۲ سوال داشتم. من در آمریکا زندگی‌ می‌کنم.۱ برنامه دانلود کردم که اذان میگه...

بابک ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 23 ساله )

با سلام خدمت دوستان.

من ۲ سوال داشتم.

من در آمریکا زندگی‌ می‌کنم.۱ برنامه دانلود کردم که اذان میگه از کامپیوتر من.

ولی‌ برای اذان مغرب یک ساعت مشخص و اذان عیشا یک ساعت مشخصی‌ دارد.من تا جأیی که می‌تونم اول وقت می‌خونم نمازم رو.می‌خواستم ببینم می‌تونم وقتی‌ که اذان مغرب رو میده من نماز مغربم رو بخونم یا فرق می‌کنه برای ما مسلمان ها؟



و سوال بعدی اینه که من سیگار میکشم ولی‌ وقتهأی که روز هستم نه.و این هم شنیدم که آقای صانعی موافق هست با این نظر.می‌خواستم ببینم درست هستش این یا نه؟


مشاور: hassan najafi

دوست گرامي شما بايد بر طبق افق شرعي همان جا نماز خود را بخوانيد و اگر مطمئن هستيد كه اين نرم افزار قابليت هماهنگي آن منطقه را طبق افق شرعي دارد مي توانيد هنگامي كه وقت اذان مغرب است نماز خود را بخوانيد و بعد از آن نماز عشار را بخوانيد . بهتر است اوقات شرعي آنجا را از يك روحاني و يا مسجدي كه در آنجا وجود دارد بگيريد . موفق باشيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.