rasool

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و خسته نباشید نعمت های مادی و معنوی بهشت چگونه است که برای انسان...

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و خسته نباشید نعمت های مادی و معنوی بهشت چگونه است که برای انسان خسته کننده و یکنواخت نمی شود؟ بعبارت دیگر آیا بعد از گذشت مدتی انسان را دلزده نمی کند؟ با تشکر و خدانگهدار
شنبه، 24 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

rasool

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و خسته نباشید نعمت های مادی و معنوی بهشت چگونه است که برای انسان...

rasool ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و خسته نباشید
نعمت های مادی و معنوی بهشت چگونه است که برای انسان خسته کننده و یکنواخت نمی شود؟ بعبارت دیگر آیا بعد از گذشت مدتی انسان را دلزده نمی کند؟
با تشکر و خدانگهدار


با عرض سلام خدمت برادر گرامی! اولا هر نشأه از نشآت و هر عالمی از عواب=لم وجود ویژگی و صفات خاص خود را دارد که نمی توان در عالم دیگر ان را درک نمود مانند جنینی که در شکم مادر است و بخواهیم از این عالم خاکی و همه صفات و حالاتش برای او بیان نماییم اصلا نه توان بیان هست و نه آنچنان قدرت دراکه ای که بتواند فراگیرد و بفهمد ما نیز نسبت به برزخ و قیامت چون جنینیم در شکم تنگ و تاریک و کوچک مادر. اما آنچه که می خوانید از بالا رفتن مدارج و رتبه انسان ها و مخصوصا مومنین در اثر اعمال نیک و حفظ و انس با قرآن و کلمات اهل بیت علیهم صلوات الله و... نشان بر حرکت و تکاپو وعدم یکنواختی و ثبات آن جهان دارد . جهنمی در حال سوختن و پاک شدن و پله پله بالا آمدن به طرف در آن تا خروج و نجات آنست و بهشتی در حال صعود و تکامل و حرکت به سوی اعلی درجه بهشت یعنی انس و همجواری با محبوب حقیقی است: "فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر" موفق و مؤید و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما