sedighe

سلام.من یه ایرانی مسلمان شیعه هستم اما میدونم که هر روز از فرط عادت بلند میشم و نماز میخونم و خیلی چیزا...

سلام.من یه ایرانی مسلمان شیعه هستم اما میدونم که هر روز از فرط عادت بلند میشم و نماز میخونم و خیلی چیزا هست که از دین اسلام و مذهب شیعه نمیدونم و میخوام خودم بخونم و از روی فهم و دانش عبادت کنم. چطوری دین اسلام را بهتر بشناسم؟ با مطالعه ی چه کتب و یا چه سایت هایی؟؟؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید متشکر
پنجشنبه، 29 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

sedighe

سلام.من یه ایرانی مسلمان شیعه هستم اما میدونم که هر روز از فرط عادت بلند میشم و نماز میخونم و خیلی چیزا...

sedighe ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 21 ساله )

سلام.من یه ایرانی مسلمان شیعه هستم اما میدونم که هر روز از فرط عادت بلند میشم و نماز میخونم و خیلی چیزا هست که از دین اسلام و مذهب شیعه نمیدونم و میخوام خودم بخونم و از روی فهم و دانش عبادت کنم.
چطوری دین اسلام را بهتر بشناسم؟
با مطالعه ی چه کتب و یا چه سایت هایی؟؟؟
خواهش میکنم راهنماییم کنید
متشکر


با تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها( روز زن) و با عرض سلام خدمت خواهر گرامی! بسیار برای ما مایه مباهاتست که نسل جوان به دنبال حقایقی ازدینست که بسیاری از متفکرین دنیا پس از اتمتم دوره مدن و پست مدرن و رسیدن به پوچی افکار بشر بدان روی آورده اند و این همان دیالوگ شیعه و رهبری امام خمینی ره است که موجب بیداری نسل های بشریست تا پس از انواع فساد و فحشا – چه در دوره طاغوت در ایران و چه در دوران های مختلف در کشورهای اروپا و آمریکایی و حتی اسلامی- به چنین بیداری و توسل و دست به دامان شدن سنت الهی و انبیاء عظام رو بیاورند. برای این منظور شما به کتب مختلف از جمله بیست مقاله و امامت و رهبري شهيد مطهري و آثار دیگر ایشان و همچنین آثاری از علامه حسن زاده و علامه مصباح(آموزش عقاید و...) و کتب بنیادین همچون اصول کافی مرحوم کلینی که بسیار جای تامل و مطالعه دقیق دارد و انس باقران و تفاسیر معتبری همچون تفسیر نور جناب قرائتی و تفسیر نمونه زیر نظر آیت الله مکارم و دقت و تامل در نهج البلاغه مظلوم مولای مظلومان علی ع و سنت نبوی(کتاب سیره نبوی علامه طباطبایی ره) و آثار بسیار مفید و نورانی امام خمینی ره (بویژه سرالصلاه و چهل حدیث و دیوان اشعار عرفانی و جهاد اکبر و وصیتنامه سیاسی و دینی و کشف الاسرارو...) و کتب کمیاب و بی نظیر شهید دستغیب روحی فداه و برخی کتب دکتر شریعتی-البته در مورد ایشان با اجازه و تحت نظر اساتید موردتایید- و..... در ضمن به بخش مقالات ما هم سری بزنید مفالات بسیار مفید و مورد تاییدی در همه زمینه ها هست. همین قدر بدانید که مطالعه و علم همراه با تقوی از جنس نور است و الله و جهل و نادانی از جنس ظلمت و شیطان . موفق و مؤید و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما