rasool

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما از یک روحانی در یزد شنیدم قریب به این مضمون...

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما از یک روحانی در یزد شنیدم قریب به این مضمون که حضرت آیت الله جوادی آملی (حفظه الله) فرموده اند: که هر اتفاق مهمی که در عالم بخواهد بیفتد، بنده پیشاپیش مطلع می شوم. و این مطلب در کتاب «مهر استاد» نوشته شده است. میخواستم از صحت وسقم این قضیه مطلع شوم که آیا صحت دارد یا خیر؟ با تشکر
شنبه، 7 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

rasool

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما از یک روحانی در یزد شنیدم قریب به این مضمون...

rasool ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
از یک روحانی در یزد شنیدم قریب به این مضمون که حضرت آیت الله جوادی آملی (حفظه الله) فرموده اند: که هر اتفاق مهمی که در عالم بخواهد بیفتد، بنده پیشاپیش مطلع می شوم. و این مطلب در کتاب «مهر استاد» نوشته شده است.
میخواستم از صحت وسقم این قضیه مطلع شوم که آیا صحت دارد یا خیر؟
با تشکر


مشاور: sayed mojtaba navab

با عرض سلام و با آرزوی سعادت و سلامت برای برادر گرامی! برادر گرامی شاید برداشت شما یا آن شخص اشتباه بوده است و برداشت صحیحی از مطلب ایشان نبوده است تا خود شما به کتاب مزبور مراجعه ننموده اید و مطالعه نفرموده اید و بعد هم تایید ایشان بر کتاب مزبور را ندیده اید جایی اصلا بیان یا رد و تایید ننمایید و بطور کل بدانید چنین مقام تراشی های اشتباه کارانه ای هم به زیان اسلام و هم فرد مدح شده و هم مدح کننده است .(دشمن دانا بلندت می کند----بر زمینت می زند نادان دوست!!!!!!!!!!) چراکه چنین قدرتی فقط در دست قدرت خداوند است و خواص از اولیاء الهی - معصومین علیهم السلام - آن هم به اذن پروردگار. دست به دامن قرآن و روایات و سیره اهل بیت ع شوید و از اینگونه نکات مشکوک دوری بفرمایید . موفق و مؤید و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما