1-بلندی صدای خواندن نماز در چه موقعی برای مرد بلند و در چه مواقعی کوتاه می باشد؟ 2-اگر کسی از بستگان...

1-بلندی صدای خواندن نماز در چه موقعی برای مرد بلند و در چه مواقعی کوتاه می باشد؟ 2-اگر کسی از بستگان در جه1 مثل پدر و مادر ما را در هنگام نماز واجب صدا زدند یا تلفن زندند نمازمان را باید بشکنیم یا خیر ؟(توضیح دهید) 3-صله رحم چیست؟ 4-کسی که به ما ظلم کرده و در روز قیامت باید تاوان دهد ما مقدار عذابی که باید بکشد را مشخص می کنیم یا خداوند؟ 5-وضو جبیره را توضیح دهید و در چه مواقعی از این وضو استفاده می شود؟ 6-امر به معروف و نهی از منکر یعنی چه؟ "با تشر و امتنان"
چهارشنبه، 24 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

1-بلندی صدای خواندن نماز در چه موقعی برای مرد بلند و در چه مواقعی کوتاه می باشد؟ 2-اگر کسی از بستگان...

( تحصیلات : راهنمایی ، 14 ساله )

1-بلندی صدای خواندن نماز در چه موقعی برای مرد بلند و در چه مواقعی کوتاه می باشد؟
2-اگر کسی از بستگان در جه1 مثل پدر و مادر ما را در هنگام نماز واجب صدا زدند یا تلفن زندند نمازمان را باید بشکنیم یا خیر ؟(توضیح دهید)
3-صله رحم چیست؟
4-کسی که به ما ظلم کرده و در روز قیامت باید تاوان دهد ما مقدار
عذابی که باید بکشد را مشخص می کنیم یا خداوند؟
5-وضو جبیره را توضیح دهید و در چه مواقعی از این وضو استفاده می شود؟
6-امر به معروف و نهی از منکر یعنی چه؟
"با تشر و امتنان"


مشاور: hasan najafi

1- خواندن حمد و سوره در نماز های صبح و مغرب و عشا بصورت بلند و آشکار بر مرد واجب است و حتی یک کلمه را نباید آهسته بخواند و در نمازهای ظهر و عصر باید آهسته بخواند . 2- نیازی به شکستن نماز نیست مگر اگر اجابت نکنیم در کسی در سختی و ضرر بیفتد . تلفن هم همینگونه نیازی به شکستن نماز نیست . 3- صله رحم یعنی ارتباط با کسانی که از طریق رحم با ما آشنایی و نزدیک هستند . مثل پدر و مادر ، خواهر و برادر ، عمو و عمه و خاله و دایی و پدرو بزرگ و مادر بزرگ 4- قاضی و حکمران روز قیامت خداست و او آگاه ترین کس به احوال بندگانش است . 5- وضو جبیره زمانی است که به خاطر زخم و یا شکستگی قسمتی از اعضای وضو قادر به این نباشیم که آب را به پوست برسانیم در این زمان اجازه داده اند که ما بر روی همان مانع با دست تر بکشیم . احکام جبیره را در رساله مرجع تقلید خود مطالعه کنید. 6- امر به معروف یعنی دعوت و سفارش به خوبی و نیکی و نهی از منکر یعنی ترک و دوری دادن از عمل زشت و حرام مقالات زیر را بخوانید : http://rasekhoon.net/article/category-34828-1.aspx



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.