ضمن عرض سلام 1- بین سه گوشی Htc Wildfire و Xperia X8 و Galaxy mini میخواهم یکی را برای خرید انتخاب کنم....

ضمن عرض سلام 1- بین سه گوشی Htc Wildfire و Xperia X8 و Galaxy mini میخواهم یکی را برای خرید انتخاب کنم. خواستم راهنمایی بفرمایید با توجه به تجربه و اطلاعاتی که دارید با توجه به درنظر گرفتن موارد فنی هر سه گوشی کدامیک را به ترتیب اولویت پیشنهاد میکنید ؟ 2- گویا سیستم عامل گوشی Xperia X8 نسخه ی Android 1.6 است . اگر هست با توجه به اینکه این نسخه قدیمی است قابلیت ارتقاء تا چه نسخه ای برای این گوشی آمده است ؟ 3- با این حال اگر به نسخه ی بالاتر ازتقاء داده شود آیا دیگه فرقی بین کیفیت نسخه ی کارخانه ای و نسخه ی آپدیت شده از لحاظ کیفیت و سرعت هست یا نه ؟ آیا ممکنه با برخی نرم افزارها مشکل داشته باشه ؟
جمعه، 11 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ضمن عرض سلام 1- بین سه گوشی Htc Wildfire و Xperia X8 و Galaxy mini میخواهم یکی را برای خرید انتخاب کنم....

( تحصیلات : فوق لیسانس ، 28 ساله )

ضمن عرض سلام
1- بین سه گوشی Htc Wildfire و Xperia X8 و Galaxy mini میخواهم یکی را برای خرید انتخاب کنم. خواستم راهنمایی بفرمایید با توجه به تجربه و اطلاعاتی که دارید با توجه به درنظر گرفتن موارد فنی هر سه گوشی کدامیک را به ترتیب اولویت پیشنهاد میکنید ؟
2- گویا سیستم عامل گوشی Xperia X8 نسخه ی Android 1.6 است . اگر هست با توجه به اینکه این نسخه قدیمی است قابلیت ارتقاء تا چه نسخه ای برای این گوشی آمده است ؟
3- با این حال اگر به نسخه ی بالاتر ازتقاء داده شود آیا دیگه فرقی بین کیفیت نسخه ی کارخانه ای و نسخه ی آپدیت شده از لحاظ کیفیت و سرعت هست یا نه ؟ آیا ممکنه با برخی نرم افزارها مشکل داشته باشه ؟


مشاور: محمود عالي نژاديان

با سلام 1- خرید یک گوشی بسته به نوع کاربری که از گوشی انتظار دارید می باشد.مثلاً اگر قیمت مهم باشد می توانید Xperia X8 .اما بطور کلی galaxy mini بعد wildfire وسپس x8 توصیه می شود. اما باز هم متذکر می شوم که خرید گوشی سلیقه ای است. 2-آخرین نسخه ای که برای x8 آپدیت شده است 2.1 می باشد. 3-نه مشکلی پیش نمی آید معمولاً نسخه های بالاتر برنامه های ورژن پایین تر را اجرا می کنند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.