آلاله

من مدتیه تو یه شرکت تعاونی روستایی مشغول به کارم امّا...

من مدتیه تو یه شرکت تعاونی روستایی مشغول به کارم امّا متاسّفانه اینجا هم مثل خیلی از جاهای دیگه حلال و حرام آنطور که باید رعایت نمیشه، چند بار تذکّر دادم امّا نتیجه ای نداشته موندم چیکار کنم . اینم میدونم هر جای دیگه هم برم همین وضعه. مثلا یه موردش اینه که بیمه روستائیان و عشایر اینجا انجام میشه، یکی از شروط اصلی اینه که بیمه شده باید ساکن روستا باشه اما مدیر عامل شرکت و شوراهایی که باید سکونت روستا رو تائید کنند متاسفانه بدون هیچ محدودیتی و برای خیلی از آشناهاشون که ساکن شهر هستند این کارو انجام میدن. تکلیف من چیه نسبت به این موضوع.یا اینکه مثلا کود رو به قیمت تعاونی نمی فروشند و یه مبلغ به عنوان کارمزد شرکت اونم در یک فیش جداگانه از کشاورزان می گیرند موقع بازرسی هم این فیش ها رو نشون نمیدن. تکلیف من چیه؟ راهنماییم کنید.
دوشنبه، 13 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

آلاله

من مدتیه تو یه شرکت تعاونی روستایی مشغول به کارم امّا...

آلاله ( تحصیلات : لیسانس ، 29 ساله )

من مدتیه تو یه شرکت تعاونی روستایی مشغول به کارم امّا متاسّفانه اینجا هم مثل خیلی از جاهای دیگه حلال و حرام آنطور که باید رعایت نمیشه، چند بار تذکّر دادم امّا نتیجه ای نداشته موندم چیکار کنم . اینم میدونم هر جای دیگه هم برم همین وضعه.
مثلا یه موردش اینه که بیمه روستائیان و عشایر اینجا انجام میشه، یکی از شروط اصلی اینه که بیمه شده باید ساکن روستا باشه اما مدیر عامل شرکت و شوراهایی که باید سکونت روستا رو تائید کنند متاسفانه بدون هیچ محدودیتی و برای خیلی از آشناهاشون که ساکن شهر هستند این کارو انجام میدن. تکلیف من چیه نسبت به این موضوع.یا اینکه مثلا کود رو به قیمت تعاونی نمی فروشند و یه مبلغ به عنوان کارمزد شرکت اونم در یک فیش جداگانه از کشاورزان می گیرند موقع بازرسی هم این فیش ها رو نشون نمیدن. تکلیف من چیه؟ راهنماییم کنید.


مشاور: حسن نجفی

چنانچه شما در وظایف خود کوتاهی نکنید با توجّه به اينکه شما نمي دانيد حقوقتان از کدام قسم است گرفتن آن براي شما جايز است. مشروط بر اينکه در قسمتي که کار حرام صورت مي گيرد اشتغال نداشته باشيد.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.