ناشناس

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان من برنامه هایی...

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان من برنامه هایی مانند مسابقه،مستند و برنامه های تلویزیونی تولید خارج که هم جنبه اموزشی و هم جنبه سرگرمی دارد را دانلود می کنم و میبینم. حالا از شما سوال داشتم با توجه به اینکه در تلویزیون خود ما فیلم ها و مستند ها و برنامه های اموزشی تولید خارج پخش می شود و با توجه به اینکه به هر حال طرز صحبت کردن انها با یکدیگر ، نوع شادی و طرز لباس و .... انها متفاوت با عرف جامعه ماست. اگر این تماشا از روی حوس و لذت نباشد و فقط جنبه سرگرمی داشته باشد.خواستم ببینم که از نظر دینی مشکل دارد. در ضمن مرجع تقلید من ایت الله مکارم شیرازی می باشد. با تشکر
شنبه، 21 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان من برنامه هایی...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 22 ساله )

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان
من برنامه هایی مانند مسابقه،مستند و برنامه های تلویزیونی تولید خارج که هم جنبه اموزشی و هم جنبه سرگرمی دارد را دانلود می کنم و میبینم.
حالا از شما سوال داشتم با توجه به اینکه در تلویزیون خود ما فیلم ها و مستند ها و برنامه های اموزشی تولید خارج پخش می شود و با توجه به اینکه به هر حال طرز صحبت کردن انها با یکدیگر ، نوع شادی و طرز لباس و .... انها متفاوت با عرف جامعه ماست. اگر این تماشا از روی حوس و لذت نباشد و فقط جنبه سرگرمی داشته باشد.خواستم ببینم که از نظر دینی مشکل دارد.
در ضمن مرجع تقلید من ایت الله مکارم شیرازی می باشد.
با تشکر


مشاور: حسن نجفی

چنانچه موجب فساد و انحراف نشود، و عكس ها برهنه يا نيمه عريان نباشد، جايز است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.