م

عرض سلام و خداقوت خدمت شما بزرگواران. پیشاپیش از زحمات...

عرض سلام و خداقوت خدمت شما بزرگواران. پیشاپیش از زحمات شما کمال تشکر را دارم. بنده 25 سال دارم دانشجوی سال آخر مهندسی مکانیک هستم و شاغل در یک شرکت خصوصی. به تازگی به پیشنهاد یکی از آشنایان و تایید خانواده با خانمی آشنا شدم و در حال حاضر ارتباط مختصری به منظور آشنایی مقدماتی با هم برقرار کردیم. علیرغم اینکه در حین تحصیل در دانشگاه و محیط کار با خانمهای جوان و زیبای زیادی برخورد داشتم، نسبت به این یک نفر حس خاصی دارم که اصلا برایم خوشایند نیست. هروقت با ایشان صحبت میکنم بدون اینکه تصویر ذهنی بدی داشته باشم یا ایشان رفتار خاصی از خود نشان بدهند احساس میکنم قوای جنسی ام تحریک میشود و برایم بسیار آزاردهنده است. ایشان دختری کم رو و مودب هستند حتی از نظر ظاهر هم کاملا سنگین و با وقار لباس میپوشند و رفتار و صحبت میکنند. خودم هم هیچ تصویر ذهنی بدی را در مورد ایشان به ذهنم راه نمیدهم اما دلیل این موضوع آزار دهنده برایم نامشخص است. همانطور که عرض کردم تا به حال در محیط دانشگاه و کار با خانمهای جوان زیادی برخورد و معاشرت داشتم اما هیچگاه تجربه این حس در کنار دختر دیگری برایم اتفاق نیفتاد. لطفا راهنمایی ام کنید. از بذل توجه شما کمال تشکر را دارم. و من الله توفیق.
چهارشنبه، 11 ارديبهشت 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

م

عرض سلام و خداقوت خدمت شما بزرگواران. پیشاپیش از زحمات...

م ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

عرض سلام و خداقوت خدمت شما بزرگواران.
پیشاپیش از زحمات شما کمال تشکر را دارم.
بنده 25 سال دارم دانشجوی سال آخر مهندسی مکانیک هستم و شاغل در یک شرکت خصوصی.
به تازگی به پیشنهاد یکی از آشنایان و تایید خانواده با خانمی آشنا شدم و در حال حاضر ارتباط مختصری به منظور آشنایی مقدماتی با هم برقرار کردیم.
علیرغم اینکه در حین تحصیل در دانشگاه و محیط کار با خانمهای جوان و زیبای زیادی برخورد داشتم، نسبت به این یک نفر حس خاصی دارم که اصلا برایم خوشایند نیست. هروقت با ایشان صحبت میکنم بدون اینکه تصویر ذهنی بدی داشته باشم یا ایشان رفتار خاصی از خود نشان بدهند احساس میکنم قوای جنسی ام تحریک میشود و برایم بسیار آزاردهنده است.
ایشان دختری کم رو و مودب هستند حتی از نظر ظاهر هم کاملا سنگین و با وقار لباس میپوشند و رفتار و صحبت میکنند.
خودم هم هیچ تصویر ذهنی بدی را در مورد ایشان به ذهنم راه نمیدهم اما دلیل این موضوع آزار دهنده برایم نامشخص است.
همانطور که عرض کردم تا به حال در محیط دانشگاه و کار با خانمهای جوان زیادی برخورد و معاشرت داشتم اما هیچگاه تجربه این حس در کنار دختر دیگری برایم اتفاق نیفتاد.
لطفا راهنمایی ام کنید.
از بذل توجه شما کمال تشکر را دارم.
و من الله توفیق.


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام و عرض ادب برای ایجاد تحریک جنسی همیشه ظاهر افراد و زیبایی ملاک نیست. احتمالاً رفتاری خاص یا ویژگی خاص در این خانم برای شما خوشایند است که زمینه تحریک را برای شما فراهم می کند. گاهی این عامل ناهشیار است. یعنی گذشته شما باعث ایجاد طرحواره های خاصی در مورد مسایل جنسی در شما شده که در برخورد با این خانم به طور ناهشیار باعث برانگیختگی و تحریک در شما می شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که این مسئله در انتخاب شما تأثیر اصلی را نداشته باشد و جسمتان هدایت کننده ذهنتان نگردد. در اینجا می توانید شیوه ارتباطی خود را تغییر دهید. مثلاً به جای اینکه هر بار همدیگر را به طور حضوری ببینید، در برخی موارد صحبت تلفنی را جایگزین کنید. در ارتباطات خود تا حد امکان حریم ها را حفظ کنید تا کمتر دچار مشکل گردید. ممکن است شرایط ایجاد شده در شما ناشی از هدف این رابطه باشد که بخشی از آن مسایل جنسی است. تا حد امکان حساسیت خود را بر این مسئله کمتر کنید یعنی اگر مثلاً بلافاصله با شروع صحبت درباره موضوع خاصی دچار این حالتها شدید به آن فکر نکنید و اصطلاحاً با پرت کردن حواس خود و معطوف کردن آن به موضوعی دیگر کم کم این حساسیت را در خود از بین ببرید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما