ناشناس

با سلاممدت یه ماهه وقتی از توالت خارج میشم در حالیکه...

با سلام مدت یه ماهه وقتی از توالت خارج میشم در حالیکه استبرا کرده ام احساس حرکت مایعی در مجاری ادراری میکنم.بعضی اوقات احساس خروج یکی دو قطره. حال میخوام بدونم حالا که بعد از ادرار است.چه مایعی میتواند باشد.حکمش چیست.خسته شدم واقعا.کمک کنید
سه‌شنبه، 29 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلاممدت یه ماهه وقتی از توالت خارج میشم در حالیکه...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

با سلام
مدت یه ماهه وقتی از توالت خارج میشم در حالیکه استبرا کرده ام احساس حرکت مایعی در مجاری ادراری میکنم.بعضی اوقات احساس خروج یکی دو قطره.
حال میخوام بدونم حالا که بعد از ادرار است.چه مایعی میتواند باشد.حکمش چیست.خسته شدم واقعا.کمک کنید


مشاور: حجة الاسلام منتظمی

کاربر ارجمند از اینکه به ما اعتماد کرده و «راسخون» را به عنوان منبع پاسخگویی به سؤالات خود برگزیدید، سپاسگزاریم. 1-منی همراه با اوج لذت جنسی و با جستن و پرش خارج می شود. و معمولا بعد از بیرون آمدن منی بدن سست می شودو انسان احساس ارضا می شود و حالت شهوتش تمام می شود. 2-اما مذى؛ آبى است که کمى لزج و چسبنده است و نوعا بعد از شوخى و تحریکات جنسی و بازى با همسر و مانند آن خارج مى‏شود و معمولاً قبل از خروج منى خارج مى‏شود و پاک است و غسل و وضو را باطل نمى‏کند. 3-ودى؛ آبى است که کمى سفید رنگ است و گاهى بعد از بول خارج مى‏شود و در صورتى که انسان یقین نداشته باشد که با بول برخورد کرده، پاک است و غسل هم ندارد. 4-وذى؛ آبى است که گاهى بعد از منى خارج مى‏شود و پاک است و نیاز به غسل ندارد ودر صورت یقین به این که با منى یا بول برخورد کرده فقط محل خروج را باید تطهیر کرد . اگـر رطـوبتى از انسان خارج شود ونداند منى است یا بول یا غیر اینها,چنانچه با شهوت و جستن بیرون آمده و یا با جستن بیرون آمده و بعد از بیرون آمدن آن , بدن سست شده , آن رطوبت حکم منى دارد و اگر هیچ یک از این دو نشانه رانداشته باشد, حکم منى ندارد. مگر آن که عـلـم یا اطمینان پیدا کند که منى بوده است ودر مریض لازم نیست آن آب , با جستن بیرون آمده باشد, بلکه اگر با شهوت بیرون آید. در حکم منى است . تبصره- فایده استبرا از بول این است که اگر آب مشکوکی بعد از آن خارج شود، پاک است و وضو را هم باطل نمی کند؛ اما اگر استبرا نکرده باید وضو را اعاده کند و محل را بشوید. فایده استبرا از منی این است که اگر رطوبت مشکوکی از او خارج شود و نداند منی است یا یکی از آب های پاک غسل ندارد و اگر استبرا نکند و احتمال دهد ذرات منی در مجرا باقی بوده و همراه بول یا رطوبت دیگری خارج شده باید دوباره غسل کند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.