F

4ماهه عقد کردم .شوهرم همکارمه. طبق رسومات شوهرم قرار...

4ماهه عقد کردم .شوهرم همکارمه. طبق رسومات شوهرم قرار بود برام النگو بخره تا شب یلدا بیاره.چند روز قبلش گفت کارتم گم شده.گفتم خونتون ر خوب بگرد شاید پیش مامانت باشه . درحضور من مثلا دنبال کارت گشتند و یافت نشد. چند روز بعد با350هزار تومان که گفت از کسی قرض کرده منو برد خرید النگو. دید که چقدر اعصابم خرد شد .بگذریم مراسم تمام شد . گفتم یه کارت جدید بگیر و خودم برای گرفتن کارت جدید اقدام کردم و اون هم امضا داد که بانک کارت را به من بده ! کارت را که گرفتم رفتم 10تراکنش آخر را پرینت گرفتم : همون شب یلدا و روزای قبل و بعد با کارتش تو ساعتهای مختلف برداشت کرده بود !! بهش گفتم یادته روز خواستگاری به من گفتی از تو فقط صداقت می خوام همین و بس! حالا به من ثابت شد چقدر خودت صداقت داری.. راست می گن هرکسی از یه خصوصیت زیاد دم بزنه فاقد اونه ازاون روز تا الان با من حرف نمیزنه - مادرش 2بار زنگ زده که یک بار منزل نبودم و باردوم خودم جواب ندادم. چون همکاریم و اون مثل سابق که بهم زنگ می زد پیشم می آمد و.. نمیاد و همکارام درباره اون از من می پرسن -این مسئله برام سخت تر شده و اینکه مردها تو دوران نامزدی خیلی عاشق نامزدشون هستند اما شوهر من اینقدر دلسنگ که با وجودیکه اون اشتباه کرده اما هیچ واکنشی نشون نمیده . حال اگه صبر کنم و اون برای عذرخواهی بیاد آیا ادامه دادن زندگی با همچین فردی صلاحه ؟
دوشنبه، 14 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

F

4ماهه عقد کردم .شوهرم همکارمه. طبق رسومات شوهرم قرار...

F ( تحصیلات : لیسانس ، 30 ساله )

4ماهه عقد کردم .شوهرم همکارمه. طبق رسومات شوهرم قرار بود برام النگو بخره تا شب یلدا بیاره.چند روز قبلش گفت کارتم گم شده.گفتم خونتون ر خوب بگرد شاید پیش مامانت باشه . درحضور من مثلا دنبال کارت گشتند و یافت نشد. چند روز بعد با350هزار تومان که گفت از کسی قرض کرده منو برد خرید النگو. دید که چقدر اعصابم خرد شد .بگذریم مراسم تمام شد . گفتم یه کارت جدید بگیر و خودم برای گرفتن کارت جدید اقدام کردم و اون هم امضا داد که بانک کارت را به من بده ! کارت را که گرفتم رفتم 10تراکنش آخر را پرینت گرفتم : همون شب یلدا و روزای قبل و بعد با کارتش تو ساعتهای مختلف برداشت کرده بود !!
بهش گفتم یادته روز خواستگاری به من گفتی از تو فقط صداقت می خوام همین و بس! حالا به من ثابت شد چقدر خودت صداقت داری..
راست می گن هرکسی از یه خصوصیت زیاد دم بزنه فاقد اونه
ازاون روز تا الان با من حرف نمیزنه - مادرش 2بار زنگ زده که یک بار منزل نبودم و باردوم خودم جواب ندادم. چون همکاریم و اون مثل سابق که بهم زنگ می زد پیشم می آمد و.. نمیاد و همکارام درباره اون از من می پرسن -این مسئله برام سخت تر شده و اینکه مردها تو دوران نامزدی خیلی عاشق نامزدشون هستند اما شوهر من اینقدر دلسنگ که با وجودیکه اون اشتباه کرده اما هیچ واکنشی نشون نمیده . حال اگه صبر کنم و اون برای عذرخواهی بیاد آیا ادامه دادن زندگی با همچین فردی صلاحه ؟


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام، خواهر عزیزم ، بهتر بود از کیفیت رابطه خود با همسرتان قبل از اتفاق شب یلدا یعنی چهار ماه بعد از عقدتان و قبل از آن نیز توضیحاتی می دادید. با این حال متن سؤال شما شامل دو وجه می باشد اتفاقی که موجب شده شما به شدت به هم بریزید پنهان کاری ایشان بوده ولی به نظر می رسد این اتفاق شروع مشکلات شما نبوده است، و رابطه تان از قبل نیز دچار نوساناتی بوده است . اگر این اتفاق بدون هیچ زمینه ای رخ داده بود می توانستید آن را به مسائلی نسبت دهید مانند اینکه همسرتان در اوایل ازدواج قادر به مطرح کردن آنها نبوده است ، مثلا پول کافی برای خرید نداشته و مجبور شده این بهانه را بیاورد، اما این مسئله به تنهایی نمی تواند مسبب شک شما نسبت به همسرتان و ادامه زندگی مشترکتان باشد. توصیه می کنم بدون اینکه او را سرزنش کنید ناراحتی خود را به او نشان دهید، اما مسئله ای که به نظر می رسد مهم تر باشد و در ادامه ی سؤالتان به آن اشاره کرده اید این است که بعد از این اتفاق و آشکار شدن جریان چرا همسرتان دنبال دلجویی از شما و جبران خطای خود برنیامدند و حتی از شما فاصله یبیشتری گرفتند؟ و حتی با وجودیکه حتی محل کارتان در یک مکان قرار دارد سراغی از شما نگرفتند؟ به همین خاطر توصیه می کنم به راحتی وارد زندگی مشترکتان نشوید و اگر شخصا پیش قدم شده و معذرت خواهی کردند بعد از مراجعه به یک مشاور خانواده همراه با ایشان دلیل رفتارش را جویا شوید با او به توافق برسید و سپس فقط پس از طی این مراحل رابطه تان را مانند قبل از سر بگیرید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.