باران

باسلام جدیدا با سایتون اشنا شدم و تصمیم گرفتم مشکلمو...

باسلام جدیدا با سایتون اشنا شدم و تصمیم گرفتم مشکلمو براتون ارسال کنم تا کمکم کنید حدود 5 ماهی هست که با پسری آشناشدم و همسن هستیم ولی میزان تحصیلات ایشون تا سیکل هست و قصد ازدواج داریم اما قبل از اون چندسال پیش با پسر دیگری ارتباط داشتم .از اونجایی که ادم راستگویی هستم من به ایشون گفتم که قبلا با پسری دیگر رابطه داشتم و ایشون خیلی ناراحت شد. ادم بدی نیستم یه اشتباهی بود که چند سال پیش مرتکب شدم .ما همدیگرو دوست داریم اما گاهی که سرمسایلی بحثمون میشه گذشته رو به یاد من میاره و حس میکنم منت میزاره که منو بخشیده و یا بهم فحش میده.ما همدیگرو خیلی دوست داریم اما این رفتارا منو خیلی میترسونه واسه اینده همش استرس دارم که نکنه اگه ازدواج کنیم زندگی ما دوام نداشته باشه لطفا کمک کنید.
شنبه، 16 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

باران

باسلام جدیدا با سایتون اشنا شدم و تصمیم گرفتم مشکلمو...

باران ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

باسلام جدیدا با سایتون اشنا شدم و تصمیم گرفتم مشکلمو براتون ارسال کنم تا کمکم کنید
حدود 5 ماهی هست که با پسری آشناشدم و همسن هستیم ولی میزان تحصیلات ایشون تا سیکل هست و قصد ازدواج داریم اما قبل از اون چندسال پیش با پسر دیگری ارتباط داشتم .از اونجایی که ادم راستگویی هستم من به ایشون گفتم که قبلا با پسری دیگر رابطه داشتم و ایشون خیلی ناراحت شد. ادم بدی نیستم یه اشتباهی بود که چند سال پیش مرتکب شدم .ما همدیگرو دوست داریم اما گاهی که سرمسایلی بحثمون میشه گذشته رو به یاد من میاره و حس میکنم منت میزاره که منو بخشیده و یا بهم فحش میده.ما همدیگرو خیلی دوست داریم اما این رفتارا منو خیلی میترسونه واسه اینده همش استرس دارم که نکنه اگه ازدواج کنیم زندگی ما دوام نداشته باشه لطفا کمک کنید.


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام دوست عزیز، لزومی نداشت درمورد آن گذشته صحبت شود.درست است که شمافرد صادقی هستید اما قرار نبود دروغی بگویید.تنها کافی بود صحبتی درمورد گذشته نمیکردید. صحبت از چنین گذشته ای منجر به برخوردهای نامناسب از جانب ایشان بوده و با بدبینی همراه بوده یا خواهد بود. از اینرو پیشنهاد میکنم در تصمیم خود بازنگری کنید. از ابتدا بررسی کنید که آیا تناسب لازم را با این آقا دارید یا تنها بر اساس احساس انتخاب کرده اید؟آیا این آقا از لحاظ شخصیتی و روانی صلاحیت و توانایی لازم برای فراهم کردن یک زندگی خوب را برای خود و شما دارد؟ آیا هردو شما مهارتهای لازم برای زندگی مشترک را دارید؟ باتوجه به آنچه از رفتارهای ایشان بیان کردید این احتمال وجود دارد این شرایط شدت یافته دشوارتر شود. درست است که در گذشته مرتکب اشتباه. شده اید اما از اشتباه خود پشیمانید.امااین پشیمانی به معنی عقب نشینی، احساس ضعف و سکوت در مقابل هر گونه برخوردی از جانب ایشان نیست. اگر قرار است این رابطه ادامه یابد ایشان باید شما را با تمام گذشته ای که داشته اید بپذیرد و دیگر صحبتی از گذشته نباشد. تنها در این شرایط به این رابطه ادامه دهید. درغیر اینصورت این رابطه پیامد مطلوبی نخواهد داشت. اگر قرار است با هر بحث و گفتگویی صحبت به منت، سرکوفت و توهین کشیده شود ادامه این رابطه سرانجام خوبی نخواهد داشت و بهتر است همینجا به اتمام رسد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.