ناشناس

با عرض سلام و خسته نباشیدمن دختری 21 ساله هستم که...

با عرض سلام و خسته نباشید من دختری 21 ساله هستم که 2 سال و نیم است با پسرعمه ام که 30 سال دارد و در شهرستان زندگی میکند عقد هستم. در طول این مدت به دلیل شاغل بودن ایشان و دانشجو بودن من زیاد یکدیگر را نمیدیدیم بیشتر در تعطیلات عید نوروز و تابستان فرصت با هم بودن را پیدا میکردیم. اما در همان روزهای با هم بودن هم من علاقه ای به ایشان پیدا نمیکردم و هنوز هم علی رغم تلاش هایی که داشته ام علاقه ای در من نسبت به ایشان ایجاد نشده است هیچوقت از این که در کنار او بودم خوشحال نبودم و با وجود این که دیر به دیر یکدیگر را میدیدیم هیچگاه دلتنگش نشدم. در یک سال اخیر هم با توجه به اختلافات ایجاد شده بین ما اصلا ارتباطی با هم نداشتیم و من فکر میکنم ادامه پیدا کردن این رابطه به ضرر هر دوی ماست ولی با توجه به این که فامیل هستیم از جدایی و اتفاقات بعد از آن هراس دارم. به نظر شما من چه کار کنم؟
جمعه، 27 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با عرض سلام و خسته نباشیدمن دختری 21 ساله هستم که...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 21 ساله )

با عرض سلام و خسته نباشید
من دختری 21 ساله هستم که 2 سال و نیم است با پسرعمه ام که 30 سال دارد و در شهرستان زندگی میکند عقد هستم.
در طول این مدت به دلیل شاغل بودن ایشان و دانشجو بودن من زیاد یکدیگر را نمیدیدیم بیشتر در تعطیلات عید نوروز و تابستان فرصت با هم بودن را پیدا میکردیم.
اما در همان روزهای با هم بودن هم من علاقه ای به ایشان پیدا نمیکردم و هنوز هم علی رغم تلاش هایی که داشته ام علاقه ای در من نسبت به ایشان ایجاد نشده است هیچوقت از این که در کنار او بودم خوشحال نبودم و با وجود این که دیر به دیر یکدیگر را میدیدیم هیچگاه دلتنگش نشدم.
در یک سال اخیر هم با توجه به اختلافات ایجاد شده بین ما اصلا ارتباطی با هم نداشتیم و من فکر میکنم ادامه پیدا کردن این رابطه به ضرر هر دوی ماست ولی با توجه به این که فامیل هستیم از جدایی و اتفاقات بعد از آن هراس دارم.
به نظر شما من چه کار کنم؟


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام خواهر عزیزم رنج و ناکامی که در آن به سر می برید تا حدودی برایم قابل درک است، در مورد اختلافات و مسائلی که بین شما به وجود آمده و نظر خود ایشان نسبت به این رابطه و ادامه آن چیزی نگفته اید، به همین خاطر توصیه می کنم در درجه اول شروع زندگی مشترکتان را تا جایی که می توانید به تاخیر بیاندازید و در این مدت از همسرتان بخواهید حتما با هم به یک مشاور خانواده مراجعه کنید تا تناسب و شرایط هر دوی شما را به صورت حضوری بسنجند، اگر ایشان و خودتان به این نتیجه رسیدید که ادامه این رابطه کار به جایی نخواهد برد سختی جدایی را الآن بپذیرید بهتر از این است که یک زندگی بی کیفیت را آغاز کنید و با تبعات بعدی که به مراتب بیشتر هستند تصمیم به جدایی بگیرید. اما طرف دیگر ماجرا این است که ممکن است به خاطر مسائل پیش آمده اخیر شما راه حل های دیگر را در نظر نگرفته باشید و هیچ تلاشی برای حفظ این رابطه نکرده باشید، که با وجود مشاور می توانید به این هدف نیز پوشش دهید که اگر امکان را بازگشت هست یاد بگیرید که چگونه.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما